autor: Fajek
Wiedźmin w „realu”?
Do niecodziennego wydarzenia doszło kilka dni temu w siedzibie firmy CD Projekt Red Studio. Na jedno z cotygodniowych zebrań developerskich scenarzyści gry, Jacek Komuda i Maciej Jurewicz, przywieźli zestaw mieczy i szabel, a także topór, tarczę i rękawice rycerskie. Przez kilka godzin pracownicy firmy, niczym w filmie "Nieśmiertelny 2" ganiali się po okolicznych magazynach...
Do niecodziennego wydarzenia doszło kilka dni temu w siedzibie firmy CD Projekt Red Studio. Na jedno z cotygodniowych zebrań developerskich scenarzyści gry, Jacek Komuda i Maciej Jurewicz, przywieźli zestaw mieczy i szabel, a także topór, tarczę i rękawice rycerskie. Przez kilka godzin pracownicy firmy, niczym w filmie "Nieśmiertelny 2" ganiali się po okolicznych magazynach...
Wszystko po to, by lepiej poczuć średniowieczną broń i w sposób doskonalszy odwzorować ją w grze "Wiedźmin". Graficy i programiści nie ograniczają więc swojego kontaktu z projektowaną na potrzeby gry bronią do przestudiowania jej zdjęć i opisów. Taki miecz dwuręczny, prócz kształtu i zdobień na rękojeści, miał przecież swoją wagę... I to niemałą... Całe wydarzenie należy oczywiście potraktować z przymrużeniem oka.