Next-genowy Wiedźmin 3 pod lupą; analizy i nadzieje związane z patchem
„Next-genowy” Wiedźmin 3 tuż, tuż, a społeczność prześciga się w domysłach, jakie niespodzianki szykuje dla graczy studio CD Projekt Red. My również podjęliśmy ten temat – przeanalizowaliśmy fakty i przedstawiliśmy swoje oczekiwania w dwunastym odcinku podcastu GRYOnline.pl.
Długo czekaliśmy na obiecany przez studio CD Projekt Red „next-genowy” patch do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, ale już wkrótce nasza cierpliwość zostanie wynagrodzona. Owa darmowa aktualizacja zostanie udostępniona 14 grudnia na PC, PS5 i XSX/S. Dwa dni temu polski deweloper zaprezentował część zmian, nowości i poprawek, które ona przyniesie. Otrzymać mamy jednak nieco więcej.
Czego konkretnie możemy się spodziewać po „next-genowym” Wiedźminie 3? Czy nieco lepsza grafika – głównie na konsolach – to wystarczający powód, by gracze tłumnie powrócili do historii o Dzikim Gonie? A może poprawione wizualia są swego rodzaju haczykiem, na który mają złapać się osoby omijające do tej pory szerokim łukiem trzeciego „Wieśka”?
Tego typu kwestie analizują Michał Mańka, Krystian „UV” Smoszna i Adam Zechenter w dwunastym odcinku podcastu GRYOnline.pl. Podobnie jak poprzednich epizodów, wysłuchacie go w serwisach Spotify, Apple Podcast i Anchor.fm. Linki do nich znajdziecie poniżej.
Podcast GRYOnline.pl w Spotify
Podcast GRYOnline.pl w Apple Podcast
Podcast GRYOnline.pl w Anchor.fm
Nasi redaktorzy opowiadają o swoich doświadczeniach z Wiedźminem 3. Przede wszystkim jednak przyglądają się zaprezentowanym zmianom bez popadania w skrajne emocje i poddają je dokładnej analizie. Omawiają również dodatki – takie jak te inspirowane serialem Netflixa – a także wskazują, jakie poprawki chcieliby zobaczyć w „next-genowym” Wiedźminie 3. Wiemy, że Geralt zostanie „uleczony” z choroby szklanych kostek. Co jeszcze nas czeka?
Społeczność liczy na drobne zmiany w zadaniach, nowe opcje romansowe i – chyba przede wszystkim – punkt szybkiej podróży w Kasztelu Wrońce. Czy Michał, Krystian i Adam mają podobne oczekiwania? A może któryś z nich uważa, że korzystanie z szybkiej podróży w Wiedźminie 3 zabija immersję i dodanie wspomnianego znaku jest mu obojętne? Dowiecie się tego, słuchając ich rozmowy
Następne epizody podcastu GRYOnline.pl będą publikowane w kolejne piątki.