autor: Marcin Skierski
Wiedźmin 3: Dziki Gon - zobacz rozgrywkę na wysokich detalach
W trakcie Game Developers Conference zaprezentowano krótki fragment rozgrywki z pecetowej wersji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Pokaz odbył się na konferencji firmy Nvidia i pozwalał przyjrzeć się długo oczekiwanej produkcji na wysokich detalach.
Firma Nvidia zorganizowała konferencję prasową w trakcie imprezy Game Developers Conference, podczas której zaprezentowano najświeższy fragment rozgrywki z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Tym razem skupiono się na pokazie możliwości silnika graficznego na mocnym komputerze z bliżej nieokreśloną kartą Nvidii na pokladzie. Mimo wszystko zaznaczono, że wciąż nie aktywowano jeszcze najwyższych możliwych detali. Oczywiście należy pamiętać o tym, że udostępniony przez firmę Nvidia stream jest dość skompresowany i nie oddaje w pełni tego, jak Wiedźmin 3: Dziki Gon może wyglądać na najmocniejszych pecetach. Trzeba jednak przyznać, że osoby prezentujące produkcję zrobiły wszystko, by zrobiła ona na nas jak najlepsze wrażenie – bujna roślinność dookoła i wschód słońca na pewno pozytywnie wpływają na wrażenia wizualne.
W trakcie pokazu nie ograniczono się wyłącznie do podziwiania widoków – możemy zobaczyć również trochę walki z wilkami oraz bandytami. To nie jest jednak nic, czego nie widzielibyśmy na wcześniejszych prezentacjach rozgrywki. Przy okazji udało się nawet rozbawić zgromadzoną publiczność, gdy przeciwnicy na widok Geralta nie szczędzili niecenzuralnego słownictwa.
Wiedźmin 3: Dziki Gon to trzecia odsłona popularnej serii gier cRPG opartych na prozie Andrzeja Sapkowskiego. Za przygotowanie tego tytułu odpowiedzialne jest polskie studio CD Projekt Red, które ma na koncie również poprzednie części cyklu. Premiera odbędzie się 19 maja 2015 roku na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One.
- Zapowiedź – Testujemy grę Wiedźmin 3: Dziki Gon – najlepsze polskie RPG powraca
- Zapowiedź – Wiedźmin 3: Dziki Gon – przygotujcie się na jedną z najlepszych gier RPG ostatnich lat
- Zapowiedź – Wiedźmin 3 będzie dopieszczony na 100% - o premierze, DLC i Skyrimie rozmawiamy z Marcinem Iwińskim