Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 stycznia 2021, 11:18

Wczesny dostęp Everspace 2 w tym miesiącu; premiera pełnej wersji w 2022

Everspace 2 trafi do wczesnego dostępu już za niecałe dwa tygodnie. Spędzi w nim przynajmniej rok i przez ten czas będzie aktualizowany o nową zawartość. Premierę pełnej wersji ustalono na 2022 rok.

W SKRÓCIE:
  1. Everspace 2 trafi do wczesnego dostępu 18 stycznia tego roku.
  2. Tytuł zaoferuje około 25 godzin rozgrywki i regularne aktualizacje.
  3. Premiera pełnej wersji wstępnie zaplanowana została na 2022 rok.

Everspace 2 pojawi się we wczesnym dostępie 18 stycznia 2021 roku na Steamie i GOG.com. Studio Rockfish Games ujawniło zawartość przygotowanej wersji i zdradziło, ile przyjdzie nam czekać na premierę ukończonej produkcji.

Sfinansowane na Kickstarterze w 2019 roku Everspace 2 miało pierwotnie trafić na rynek pod koniec zeszłego roku. Jednak początkowo z uwagi na pandemię COVID-19, a później przez premierę Cyberpunka 2077 deweloperzy dwukrotnie przesuwali datę premiery. Od wczoraj wiemy już, że wczesny dostęp pojawi się za niecałe dwa tygodnie.

Studio Rockfish Games obiecuje na początek około 25 godzin zabawy. Na to złożą się dwa układy planetarne, kilka klas statków, część zadań fabularnych i pobocznych. Nagrano także głosy postaci dla pierwszych 12 godzin kampanii. W najbliższych miesiącach wypuszczane będą aktualizacje powiększające zawartość Everspace 2. W planach jest do sześciu dodatkowych układów, kilka klas postaci i reszta trybu fabularnego.

Plan deweloperów zakłada 18 miesięcy, jakie Everspace 2 spędzi we wczesnym dostępie, i premierę w pierwszej połowie 2022 roku w „rozsądnej” cenie. Niecierpliwi będą mogli sprawdzić nieskończoną wersję za 38 euro (około 170 złotych) na Steamie i GOG-u.

  1. Oficjalna strona gry

Paweł Musiolik

Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

więcej