W bazowym Cities Skylines 2 zabraknie kilku przydatnych funkcji, sugeruje deweloper
Cities: Skylines 2 zaoferuje więcej na premierę niż podstawowa wersja pierwszej odsłony serii, ale w grze może zabraknąć paru funkcji znanych z modów i dodatków.
Jak dotąd seria letnich artykułów na temat Cities: Skylines 2 dała fanom nadzieję, że do gry trafi sporo funkcji znanych z dodatków i modów do „jedynki. Jednak chyba nikt się nie łudził, że zobaczymy wszystkie takie zmiany. Potwierdza to wpis twórców, którzy sugerują dwie zmiany, jakie najpewniej nie znajdą się w podstawowej wersji drugiego Cities: Skylines.
Komunikat na Twitterze był odpowiedzią na pytanie jednego z użytkowników po publikacji nowego materiału na temat warstwy dźwiękowej CS 2. @MaesterWaffle zapytał, czy w grze zobaczymy funkcje z dodatku Park Life, albo też mody na przebudowywanie miasta, takie jak Move It czy Prop Line Tool.
W odpowiedzi studio Colossal Order stwierdziło, że „zespół skupia się na dostarczeniu produkcji do rąk graczy, ale jest zainteresowane uwagami fanów odnośnie różnych funkcji do dodania w przyszłości”.
Takie stwierdzenie sugeruje, że takie funkcje nie pojawią się w premierowym wydaniu Cities: Skylines 2. Fakt, nie jest to bezsprzeczne potwierdzenie. Niemniej podobnego sformułowania używano już wcześniej w kontekście rozwoju gry po debiucie.
Skądinąd wiemy, że na premierę CS 2 w grze nie zobaczymy również m.in. połowów przemysłowych (via Global Esport News) oraz różnych rozmiarów stacji.
Zapewne część brakujących nowinek pojawi się w dodatkach, których – zgodnie z tradycją Paradox Interactive – niewątpliwie będzie sporo. Trzeba przy tym pamiętać, że DLC do gier wydawcy zwykle towarzyszą darmowe aktualizacje „podstawek”. Innymi słowy, jest szansa, że przynajmniej część nowych opcji nabywcy otrzymają bezpłatnie.
Premiera Cities: Skylines 2 nastąpi 24 października. Gra ukaże się na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Będzie też od razu dostępna w usługach Xbox Game Pass oraz PC Game Pass.
Może Cię zainteresować:
- Paradox stawia na „nieskończone” gry; firma skasowała prawie połowę projektów od 2013 roku
- The Sims 4 puchnie, Life by You nabiera rumieńców, a Paralives zaskakuje - Symulatory życia według Soni