Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 marca 2022, 09:39

autor: Adrian Werner

Vampire Survivors otrzyma nowe postacie, mapy i tryby

Poznaliśmy plany rozwoju Vampire Survivors. Wersja 1.0 ma zaoferować wiele dodatkowych postaci, map i przedmiotów.

Vampire Survivors okazało się jednym z najbardziej niespodziewanych sukcesów tego roku w Steam Early Access. Twórcy gry właśnie ujawnili, czego możemy się spodziewać po niej w najbliższych miesiącach.

Vampire Survivors – plany rozwoju gry

W porównaniu z obecnie dostępną wczesną wersją edycja 1.0 Vampire Survivors zaoferuje:

  1. dziewięć dodatkowych postaci,
  2. pięć nowych map,
  3. szesnaście dodatkowych typów uzbrojenia,
  4. dwa nowe power-upy,
  5. cztery dodatkowe relikwie,
  6. więcej osiągnięć i kart Arcana,
  7. niesprecyzowane jeszcze nowe mechanizmy rozgrywki.

Sukces gry sprawił, że twórcy mogli zmienić oryginalne, znacznie skromniejsze plany rozwoju. Dzięki temu planowana dla wydania 1.0 zawartość będzie ok. dwukrotnie bardziej obszerna niż to, co początkowo zakładano.

Autorzy poinformowali również, że na razie nie mamy co spodziewać się trybu fabularnego. Zamiast niego otrzymamy nową mechanikę, najpewniej w formie trybu endless, gdyż uznano, że obecnie to bardziej przysłuży się grającym w Vampire Survivors.

Ponadto twórcy zapewnili, że prace nad przeniesieniem gry na nowy silnik przebiegają w dobrym tempie i powinny zostać sfinalizowane latem tego roku. Spowodowało to pewne opóźnienia w dodawaniu nowej zawartości, ale gdy proces zostanie zakończony, deweloperzy będą w stanie znacznie szybciej rozwijać produkcję i ulepszać ją pod względem technicznym.

Dzięki nowemu silnikowi twórcy będą mogli także wreszcie wypuścić dobrą wersję mobilną projektu. Bardzo wczesna edycja Vampire Survivors była dostępna na kilku rynkach na Androidzie, ale działała fatalnie, więc skoncentrowano się na wydaniu PC.

  1. Vampire Survivors na Steamie
Vampire Survivors otrzyma nowe postacie, mapy i tryby - ilustracja #1
Udostępniona przez autorów grafika pokazująca plany rozwoju gry.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej