Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 lipca 2007, 08:44

Unreal Engine 3 sprawia problem twórcom gry Fatal Inertia

Twórcy gry Fatal Inertia mają problemy z okiełznaniem silnika Unreal Engine 3 i najwyraźniej to właśnie jest powodem opóźnienia programu w wersji na konsolę PlayStation 3 – takie wnioski można wysnuć z informacji, którą wczoraj opublikował serwis Games Radar.

Twórcy gry Fatal Inertia mają problemy z okiełznaniem silnika Unreal Engine 3 i najwyraźniej to właśnie jest powodem opóźnienia programu w wersji na konsolę PlayStation 3 – takie wnioski można wysnuć z informacji, którą wczoraj opublikował serwis Games Radar.

Unreal Engine 3 sprawia problem twórcom gry Fatal Inertia - ilustracja #1

Odpowiedzialne za powstanie gry studio KOEI Canada, Inc., krytykuje wydajność silnika Unreal Engine 3 na urządzeniach firmy Sony Corporation. Szczegółów nie znamy, ale najwyraźniej Kanadyjczycy nie radzą sobie z przygotowaniem gry w wersji na PlayStation 3, dlatego też produkt ten do tej pory nie ujrzał światła dziennego. Pierwotnie Fatal Inertia miała należeć do grupy tzw. tytułów startowych dla wspomnianej wyżej konsoli, ale z planów tych nic nie wyszło. O wiele lepiej studio poradziło sobie z przeniesieniem gry na Xboksa 360. Ta edycja trafi do sklepów już we wrześniu.

Fatal Inertia w wersji na PlayStation 3 nadal znajduje się w planach koncernu KOEI Co., Ltd. ale w chwili obecnej nie wiadomo, kiedy prace nad programem zostaną zakończone.

Unreal Engine 3 sprawia problem twórcom gry Fatal Inertia - ilustracja #2
Unreal Engine 3 sprawia problem twórcom gry Fatal Inertia - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej