Unreal + Total Annihilation = Unreal Annihilation
Pamiętacie jeszcze Total Annihilation, strategię rozgrywającą się w czasie rzeczywistym, która zdaniem wielu fanów po dziś dzień jest uważana za absolutnego lidera gatunku? Jeśli tak i żywicie do niej wielki sentyment, być może zainteresuje Was nowa modyfikacja do Unreal Tournament 2003, która próbuje odtworzyć niezwykły klimat tamtej gry w środowisku znanego FPS-a.
Pamiętacie jeszcze Total Annihilation, strategię rozgrywającą się w czasie rzeczywistym, która zdaniem wielu fanów po dziś dzień jest uważana za absolutnego lidera gatunku? Jeśli tak i żywicie do niej wielki sentyment, być może zainteresuje Was nowa modyfikacja do Unreal Tournament 2003, która próbuje odtworzyć niezwykły klimat tamtej gry w środowisku znanego FPS-a.
Unreal Annihilation, bo tak nazywa się konwersja, zawiera praktycznie wszystko to, co oryginalna gra. Jedyną zasadniczą zmianą jest wprowadzenie widoku z perspektywy pierwszej osoby, który można uaktywnić na wybranej jednostce w dowolnym momencie. Daje to zupełnie nowe wrażenia, tym bardziej, że jednostki wyposażone są w zróżnicowane uzbrojenie. Niewątpliwą zaletą takiego rozwiązania jest także to, że gracz może sam zobaczyć jak realizowane są jego rozkazy, znajdując się w centrum bitwy.
Modyfikacja jest na razie w wersji beta i zawiera sporo błędów. Warto jednak przyjrzeć się temu projektowi, choćby i ze względu na oryginalne rozwiązania. Niezbędny do tego celu plik, można pobrać z tej strony. Tam też znajduje się duża liczba screenshotów, spośród których wybraliśmy ciekawsze i zaprezentowaliśmy poniżej. Więcej informacji na temat oryginalnego Total Annihilation znajdziecie w naszej Encyklopedii Gier.