autor: Krzysztof Bartnik
Ultima X: Odyssey - garść nowych informacji
Zgodnie z naszymi wczorajszymi doniesieniami, firmy: Origin Systems oraz Electronic Arts oficjalnie zapowiedziały przygotowywanie dziesiątej części popularnego cyklu MMORPG Ultima, o podtytule Odyssey. Owa produkcja zostania oparta o najnowszą wersję silnika Unreal, zaś jej moment rynkowego debiutu ustalono na czwarty kwartał bieżącego roku.
Zgodnie z naszymi wczorajszymi doniesieniami, firmy: Origin Systems oraz Electronic Arts oficjalnie zapowiedziały przygotowywanie dziesiątej części popularnego cyklu MMORPG Ultima, o podtytule Odyssey. Owa produkcja zostania oparta o najnowszą wersję silnika Unreal, zaś jej moment rynkowego debiutu ustalono na czwarty kwartał bieżącego roku.
Ultima X: Odyssey ma zaoferować graczom kilkanaście nowych opcji, których na próżno możemy szukać w innych tytułach, zaliczających się do kategorii MMORPG. Pojawi się np. system „Odyssey Adventure”, odpowiadający za automatyczne generowanie questów czy możliwość wyznaczenia tzw. „stref przygód”, gdzie skoncentrujemy się wyłącznie na przechodzeniu kolejnych zadań, bez obawy o wtargnięcie niepożądanych graczy. Podczas walki ze złem w świecie Ultima ma również rosnąć prestiż naszego bohatera, aż do momentu, w którym zyska on miano „avatara” (jednego z najlepszych herosów).
Co więcej, w pełnej wersji Ultima X: Odyssey zetkniemy się z nowym systemem rozgrywania pojedynków. Podczas starcia, wybierzemy poziom agresji oraz preferowany styl walki. Autorzy zapowiedzieli także opcję rywalizacji gildii graczy, w której dojdzie do potyczek na specjalnej arenie (całość ma przypominać walki gladiatorów).
Wraz z osiągniętymi postępami, wzrośnie nie tylko poziom doświadczenia prowadzonej postaci - co powiecie na obecność w grze przedmiotów magicznych czy broni, jakie posiadają taką możliwość? Im więcej pojedynków stoczymy przy ich użyciu, tym większe będą zadawały obrażenia, posiadały lepsze właściwości, itp. Brzmi wyśmienicie!
Więcej informacji: http://www.uxo.ea.com