autor: Kamil Ostrowski
Twórcy Super Monday Night Combat pracują nad RTSem - zbiórka na Kickstarterze
Studio Uber Entertainment, które stworzyło grę Super Monday Night Combat, postanowiło zorganizować za pośrednictwem serwisu Kickstarter zbiórkę funduszy na swoją następną produkcję. Planetary Annihilation będzie strategią czasu rzeczywistego, o raczej niespotykanej dotąd skali potyczek.
Planetary Annihilation – taką nazwę nosi projekt, który pojawił się wczoraj w serwisie Kickstarter. Tytuł tworzony przez studio Uber Entertainment, odpowiedzialne za Super Monday Night Combat, jest strategią czasu rzeczywistego, nawiązującą do najlepszych tradycji starusieńkiego Total Annihilation.
Twórcy gry obiecują niespotykaną do tej pory skalę bitew. Planetary Annihilation odda nam do dyspozycji cały układ słoneczny. Na prezentowanym fimie widzimy jak jedna ze stron konfliktu zdobywa przewagę na froncie, dokonując desantu z bazy na księżycu, a następnie wykańcza swojego przeciwnika bombardowaniem przy pomocy asteroid sterowanych silnikami odrzutowymi.
Na tych graczy, którzy przepadają za wielką skalą, czekają ponad dwunastogodzinne bitwy, angażujące do czterdziestu graczy i tysiące jednostek. Z drugiej strony, Planetary Annihilation pozwoli na rozegranie krótkiej, dwuosobowej potyczki ograniczonej do jednej planety, z limitem jednostek. Zagramy z przyjaciółmi przez sieć albo z przeciwnikami sterowanymi przez sztuczną inteligencję.
Uber Entertainment zapewnia, że dostosowało interfejs na tyle, aby ogarnięcie wszystkich frontów było możliwie bezproblemowe. W każdym momencie będziemy mogli płynnie przybliżać i oddalać kamerę, skupiając się na konkretnej potyczce albo uzyskując dostęp do widoku strategicznego.
Dodatkową atrakcją będzie kreator planet, który pozwoli nam na stworzenie własnego pola bitwy, możliwość stawiania monumentalnych mega-projektów czy zbierania wraków jednostek, w celu odzyskania zasobów. Żywotność gry przedłuży także wsparcie dla modów.
Aby stworzyć Planetary Annihilation studio Uber Entertainment potrzebuje niemało, bo 900 000 dolarów. Na chwilę obecną udało się zebrać już 110 622 dolary. Akcja kończy się 14 września 2012 roku. Gra tworzona jest na komputery osobiste, a przewidywana data premiery to lipiec 2013 roku.