Twórcy Fallouta o Oblivionie z bronią palną i przyszłych dodatkach
Do premiery Fallout 3 pozostały jeszcze dwa miesiące, jednakże już od dawna daje się wyczuć nerwową atmosferę oczekiwania na ten tytuł. Fani serii są pełni obaw co do jakości produktu oferowanego przez firmę Bethesda Softworks i w dużej części nazywają nowe dzieło tej amerykańskiej firmy mianem Obliviona z bronią palną. Jak na te zarzuty odpowiadają serwisowi Shacknews główni zainteresowani, czyli zajmujący się kontaktem z mediami Pete Hines i zajmujący się stroną artystyczną nowego Fallouta, Istvan Pely?
Do premiery Fallout 3 pozostały jeszcze dwa miesiące, jednakże już od dawna daje się wyczuć nerwową atmosferę oczekiwania na ten tytuł. Fani serii są pełni obaw co do jakości produktu oferowanego przez firmę Bethesda Softworks i w dużej części nazywają nowe dzieło tej amerykańskiej firmy mianem Obliviona z bronią palną. Jak na te zarzuty odpowiadają serwisowi Shacknews główni zainteresowani, czyli zajmujący się kontaktem z mediami Pete Hines i zajmujący się stroną artystyczną nowego Fallouta, Istvan Pely?
„To ma dwie strony. To komplement, ale jednocześnie staraliśmy się stworzyć zupełnie inną grę. Nie zaczęliśmy z projektem Obliviona, by potem zdecydować, że zmienimy go w Fallouta. (…) Ale zbudowaliśmy go na doświadczeniu, jakiego nabraliśmy przy prac nad Oblivionem. W jednej i w drugiej grze mamy otwarty świat – to doświadczenie pomogło nam właśnie uczynić go ekscytującym i sprawić, aby działał.”
W trakcie rozmowy panowie ujawniają także, że mająca w przyszłości pojawić się zawartość dodatkowa do Fallouta 3 koncentrować się będzie na udostępnieniu graczom co najmniej kilku godzin dodatkowej zabawy. Skupiać się ona będzie nie na pojedynczych questach, ale na nowych historiach, w ramach których otrzymamy swego rodzaju mini fabuły. Przypominamy jednocześnie, że będą one dostępnie jedynie dla posiadacza Fallouta 3 w wersji dla PC i Xboksa 360.