Twórcy ETS2 posłuchali fanów. Wprowadzili drobną, ale znaczącą zmianę, która została doceniona
Deweloperzy z SCS Software udowodnili, że prośby fanów są dla nich bardzo ważne. Jedna z nich została właśnie urzeczywistniona w Euro Truck Simulator 2.
Kluczem do sukcesu każdego dewelopera gier jest odpowiednie wsłuchiwanie się w prośby i opinie społeczności. Przykładem wzorowej komunikacji z graczami jest studio SCS Software. Twórcy stojący za popularnym symulatorem ciężarówek ETS 2, w odpowiedzi na prośby fanów, wprowadzili do gry niewielką, acz istotną dla poprawy wrażeń z rozgrywki zmianę.
Mianowicie chodzi o ruch AI. Wraz z aktualizacją 1.48 (co nie zostało ujęte w oficjalnych opisach patcha), samochody stojące w korkach nie są już „przyspawane” do jednej linii. Zamiast tego, niczym w rzeczywistości, każdy pojazd jest nieco odchylony od głównej osi pasa. Możecie zobaczyć to na przykładzie znajdującym się poniżej.
Spełnienie prośby, z jaką jakiś czas temu na forum SCS Software wyszedł użytkownik o pseudonimie Eggtooth, zyskało spore uznanie w oczach graczy. Fani ETS-a nie kryją zadowolenia z powodu wprowadzonej zmiany i ogólnej polityki deweloperów. Poniżej możecie zapoznać się z kilkoma przykładowymi reakcjami na Reddicie.
To naprawdę fajna, subtelna aktualizacja, która naprawdę poprawia realizm. Cieszę się, że SCS spogląda teraz na swój świat przez ten pryzmat – roman_totale.
Wow, zawsze myślałem o tym, że ruch uliczny w ETS2 jest raczej monotonny i pozbawiony wyrazu. To wielki krok w kierunku naprawienia tego – rikaamai.
Pamiętam, że nie tak dawno czytałem to jako prośbę od graczy. Świetna robota w słuchaniu społeczności! – mrbluestf.
Wspomnijmy, że nie jest to jedyna zmiana, jaką na prośbę graczy wprowadzono do Euro Truck Simulator 2 w aktualizacji 1.48 i towarzyszących jej hotfixach. Wraz z łatką do gry trafiła funkcja limitu klatek na sekundę, o którą prosili posiadacze mocniejszych kart graficznych.
Na koniec dodajmy, że w zeszłym tygodniu premierę miał kolejny oficjalny dodatek do ETS 2 – West Balkans.