Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 marca 2025, 14:35

autor: Adrian Werner

Twórca obiecującego city buildera znacząco rozbudował grę. Metropolis 1998 zaoferuje dzięki temu jeszcze bardziej zaawansowaną symulację miasta

Demo city buildera Metropolis 1998 otrzymało dużą aktualizację. Rozwinęła ona symulację miasta i wprowadziła wiele nowych elementów.

Źródło fot. Yesbox Studios
i

Jednym z city builderów, na który czekamy najbardziej w tym roku, jest Metropolis 1998. Gra połączy izometryczny, pixelartowy styl wizualny wzorowany na klasyce pokroju SimCity 2000 i SimCity 3000 z nowoczesną symulacją miasta i jego mieszkańców. Jeśli, tak jak my, wiążecie z tym projektem duże nadzieje, to zainteresować Was powinna nowina, że demo produkcji właśnie otrzymało dużą aktualizację.

  1. Mocno ulepszono symulację zachowania mieszkańców miasta. Teraz mogą oni wypełniać dodatkowe zadania oraz swobodnie spędzać czas wolny na różnych aktywnościach. Wcześniej postacie mogły jedynie jeść, spać i pracować.
  2. Poprawiono również mechanizmy związane z podażą i popytem. Dodano też zapotrzebowanie mieszkańców na biura do pracy oraz budynki przemysłowe.
  3. W grze pojawiły się zadania dla burmistrza, których wypełnianie pozwala odblokowywać dodatkowe elementy.
  4. Do miasta mogą teraz przyjeżdżać z odwiedzinami ludzie spoza naszej metropolii.
  5. Możemy też wydawać polecenia, gdy gra jest zapauzowana.
  6. Ponadto ulepszono interfejs, mechanikę kładzenia dróg i dodano tryb Micro Map. W tym ostatnim możemy swobodnie bawić się ma małej mapie 10x10, bez żadnych narzuconych celów.

Demo możecie pobrać z serwisu Steam. Gra zmierza wyłącznie na PC i wkrótce zadebiutuje we wczesnym dostępie. Wersja Early Access pod względem funkcji będzie przypominała demo, ale zaoferuje znacznie obszerniejszą zawartość.

  1. Metropolis 1998 na Steamie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej