Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 października 2024, 12:10

Twórca Manor Lords miał nadzieję, że wreszcie zakończył pracę nad systemem popytu i podaży, ale rzeczywistość okazała się zgoła inna

Studio Slavic Magic pracuje nad poprawkami Manor Lords, które może i nie są szczególnie ekscytujące, ale powinny zmniejszyć frustrację handlujących graczy.

Źródło fot. Slavic Magic / Hooded Horse.
i

Twórca Manor Lords szykuje dalsze poprawki systemu handlu. Grzegorz Styczeń potwierdził w serwisie X, że pracuje nad pomniejszą aktualizacją, która ma sprawić, że system popytu i podaży będzie „mniej frustrujący”, jak również powiązany z karczmami oraz studniami.

Nie jest to pierwszy raz, gdy Grzegorz Styczeń bierze na warsztat systemy związane z handlem. Jak przyznał twórca w odpowiedzi na komentarz jednego z internautów, on sam miał nadzieję, że na razie zakończył pracę nad tym elementem Manor Lords. Jednakże otrzymał sporo uwag od graczy, którzy nadal są niezadowoleni ze stanu rynku. Stąd decyzja o skupieniu się na dalszych poprawkach.

Poza tym zespół Slavic Magic szykuje garść pomniejszych usprawnień komfortu rozgrywki (QoL) oraz interfejsu. Twórca przyznał, że nie jest to „nic ekscytującego, ale to nadal ciężka praca, którą trzeba wykonać”. Faktycznie, nowa zawartość i mechaniki z pewnością są bardziej „ekscytujące”, ale czasem gra potrzebuje raczej nudnych szlifów niż nowości.

Xbox Game Pass kupisz tutaj

  1. Manor Lords – recenzja gry we wczesnym dostępie. Nic dziwnego, że to najbardziej wyczekiwana gra na Steamie
  2. Manor Lords – poradnik do gry
  3. Polskie Manor Lords i Against the Storm to największe, ale nie jedyne sukcesy Hooded Horse

Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej