Twórca Manor Lords posłuchał się graczy i poszedł na zasłużony urlop. Mimo to trochę pracuje i opowiedział fanom o nowej wersji strategii
Twórca Manor Lords dalej pracuje nad wersją gry na Unreal Engine 5. Grzegorz Styczeń odpowiedział również na kilka pytań graczy dotyczących nowego silnika.
Po kilku dniach nieobecności w mediach społecznościowych, twórca Manor Lords opublikował nowy wpis w serwisie X. Jak się okazuje, Grzegorz Styczeń skorzystał z wcześniejszych rad społeczności i udał się na odpoczynek, ale jednocześnie dalej pracuje nad wersją gry opartą na Unreal Engine 5.
Styczeń zapewnił, że prace idą naprzód i odpowiedział niektórym fanom produkcji na nurtujące ich pytania związane z przejściem na UE5. Zaznaczmy – głównym powodem, dla którego deweloper podjął taką decyzję, jest możliwość sprawniejszego eliminowania błędów oraz zapewniania lepszego wsparcie dla tytułu.
Jeden z internautów zapytał, czy wersja gry bazująca na Unreal Engine 5 wpłynie na zużycie procesora. Twórca zaznaczył, że dzięki UE5 może wykonać wiele nowych poprawek optymalizacyjnych.
W innym wątku skupiono się na pozbyciu się z gry systemu LOD (Level Of Detail, pol. poziom szczegółów) po przejściu na UE5. Gracz stwierdził, że nie lubi, gdy elementy pojawiają się na ekranie, gdy przybliża widok. Autor odpowiedział, że trwają testy w tym zakresie, ale taki krok mógłby spowodować słabszą wydajności gry.
Przypomnijmy, że Manor Lords powstało w oparciu o technologię Unreal Engine 4, więc przerzucenie się na najnowszą wersję powinno jeszcze ulepszyć tę hitową produkcję.
Grzegorz Styczeń na bieżąco wypuszcza aktualizacje, mające poprawić doświadczenia graczy w trakcie zabawy (niedawna łatka poprawiła choćby dość zabawny bug), a także cały czas słucha społeczności Manor Lords.