Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 lipca 2019, 13:52

Twierdza: Władcy wprowadzi zmiany związane z zachowaniem wojska

Firefly Studios postanowiło podzielić się ze społecznością informacjami na temat Twierdzy: Władcy. W opublikowanym na serwisie YouTube filmie, dyrektor marketingowy dewelopera przybliżył nam zmiany, jakie zajdą w stosunku do poprzednich odsłon cyklu. Dotyczą one zachowania jednostek wojskowych względem siebie oraz mechaniki budowania murów.

Twierdza: Władcy wprowadzi zmiany związane z zachowaniem wojska - ilustracja #1
Twierdza: Władcy wprowadzi nowy balans rozgrywki.

Firefly Studios zadecydowało się podzielić ze społecznością informacjami związanymi z rozwojem Twierdzy: Władców. W nowym dzienniku deweloperskim dyrektor marketingu brytyjskiego dewelopera – Nick Tannahill – opowiedział o zmianach w zachowaniu jednostek i mechanice budowy fortyfikacji obronnych, których celem jest poprawa balansu gry.

W najnowszej odsłonie serii RTS-ów wojownicy przestaną na siebie nachodzić, tak jak to miało miejsce w poprzednich częściach cyklu. Będą oni za to wykonywać uniki i wzajemnie się przepychać. Zmniejszy to ilość walczących jednocześnie jednostek i zmieni dynamikę starć. Żołnierze znajdujący się poza pierwszą linią nie będą „przenikać” przez swoich sojuszników. Zamiast tego będą okrążać pole walki w celu znalezienia odpowiedniego miejsca do ataku lub czekać na wolne pole.

Natomiast w przypadku budowy zamków postawiono na rozwiązania przypominjące te znane nam ze starszych odsłon serii wykonanych w 2D. Budowa fortyfikacji odbywać się będzie na nałożonych na mapę kafelkach. W tym przypadku pojedyncze pole jest równoważne jednemu kawałkowi muru. Umożliwi to pełną kontrolę nad rozbudową twierdzy, a generowane przez grę dodatkowe fragmenty umocnień przestaną się pojawiać.

Dodatkowo także mury będą dostosowywać się do kształtu otoczenia, co poprawi wizualne aspekty produkcji i umożliwi nam tworzenie jeszcze bardziej imponujących zamków.

Twierdza: Władcy przeniesie nas na Daleki Wschód w 2020 roku. Tytuł trafi tylko na komputery osobiste i otrzyma pełną polską wersję językową.

Agnieszka Adamus

Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

więcej