autor: Marcin Skierski
Trzy miliony egzemplarzy polskiej gry Dead Island w sklepach
Polska gra Dead Island w ciągu trzech miesięcy od premiery została zakupiona w liczbie trzech milionów egzemplarzy. Informacja została ujawniona przez oficjalnego wydawcę produkcji na Zachodzie, firmę Deep Silver.
Serwis Game Informer powołując się na firmę Deep Silver informuje, że gra Dead Island trafiła do sklepów w liczbie trzech milionów egzemplarzy. Produkcja polskiego studia Techland na osiągnięcie tego wyniku potrzebowała ok. trzech miesięcy.
Nie jest do końca jasne, czy chodzi o rzeczywiście sprzedane pudełka z grą, czy również te, które wciąż zalegają na półkach. Choć z informacji podanych przez Aubrey Norris (menadżer ds. marketingu i PR w firmie Deep Silver) wynika, że najprawdopodobniej chodzi o wysyłkę gry do sklepów, niektóre serwisy interpretują stanowisko wydawcy inaczej - jako rzeczywistą sprzedaż. Nie pozostaje zatem nic innego jak czekać na wyjaśnienie sprawy przez Deep Silver.
Do tej pory wiadomo było tylko o dwóch milionach pudełek z grą rozesłanych do sklepów w pierwszym miesiącu od premiery, a nieoficjalne dane mówiły o 1,5 miliona egzemplarzy, które w tym czasie rzeczywiście zostały zakupione przez graczy. Tym bardziej cieszy więc ogłoszony dzisiaj wynik.
Dead Island jest brutalną grą akcji, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Trafiamy na piękną wyspę, która mogłaby nadawać się na idealne miejsce do wypoczynku, gdyby nie hordy zombiaków zalewających ten obszar. W czasie zabawy wypełniamy zadania zlecane przez ocalałych, a także walczymy z nieumarłymi przy pomocy wielu rodzajów broni, które sami możemy stworzyć. Całą przygodę można przeżyć w trybie kooperacji maksymalnie dla czterech graczy.
- Recenzja – Zombie w tropikach – recenzja gry Dead Island
- Gramy! – Komentarz: Dead Island daje radę?
- Gramy! – Dead Island – Zagrajmy w Coopa!
- Gramy! – Dead Island FAQ [2/2] – Móózg!
- Gramy! – Dead Island FAQ [1/2] – Wasze pytania
- Gramy! – Gramy w Dead Island