Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 października 2007, 10:31

Trzy gry firmy THQ zostaną wydane najwcześniej w kwietniu 2008 roku

Aż trzy gry z katalogu wydawniczego koncernu THQ, zostaną opublikowane na rynku później niż początkowo zakładano – poinformowali wczoraj przedstawiciele wspomnianej wyżej firmy. Opóźnienie zaliczyły następujące tytuły: Frontlines: Fuel of War, Destroy All Humans!: Path of the Furon i de Blob.

Aż trzy gry z katalogu wydawniczego koncernu THQ, zostaną opublikowane na rynku później niż początkowo zakładano – poinformowali wczoraj przedstawiciele wspomnianej wyżej firmy. Opóźnienie zaliczyły następujące tytuły: Frontlines: Fuel of War, Destroy All Humans!: Path of the Furon i de Blob.

Trzy gry firmy THQ zostaną wydane najwcześniej w kwietniu 2008 roku - ilustracja #1
Frontlines: Fuel of War

Przyczyny obsuwy są różne. W przypadku pierwszego tytułu winny jest silnik Unreal Engine 3, którego nie mogą okiełznać pracownicy firmy Kaos Studios, przygotowujący grę na konsolę PlayStation 3. Tylko ta edycja zostanie opóźniona. Posiadacze PeCetów i Xboksów 360 otrzymają ten produkt zgodnie z planem, czyli na początku przyszłego roku. Problemy z silnikiem zaprojektowanym przez Epic Games ma również studio Sandblast Games, które odpowiedzialne jest za powstanie gry Destroy All Humans!: Path of the Furon. Tutaj jednak nie ma wyjątków – zarówno edycja na Xboksa 360, jak i PlayStation 3 zaliczyła opóźnienie.

Jeśli zaś chodzi o grę de Blob, to mamy tu do czynienia z taką samą sytuacją, jak w przypadku programu o nazwie Harvey Birdman: Attorney at Law. Koncern THQ obawia się, że produkt ten może zginąć w zalewie innych, świątecznych tytułów, dlatego też zaplanował jego wydanie w późniejszym, bezpieczniejszym terminie.

Wszystkie wymienione wyżej gry pojawią się na rynku w nowym roku fiskalnym koncernu THQ, a ten rozpoczyna się w kwietniu 2008 roku.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej