Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 października 2024, 13:40

Trzeci duży patch do Star Wars: Outlaws już dostępny. Ubisoft kontynuuje ulepszanie gry

Szlifowanie Star Wars: Outlaws przed premierę na Steamie trwa. Patch 1.3.0 jest już dostępny do pobrania. Wprowadza przede wszystkim wiele zmian QoL.

Źródło fot. Ubisoft
i

Star Wars: Outlaws otrzymało trzecią dużą aktualizację. Kolejna z obiecanych łatek mających ulepszyć Gwiezdne wojny Ubisoftu przed debiutem na Steamie, trafiła dziś na pecety (na których waży 4,88 GB) oraz konsole Xbox Series X/S (5,07 GB) i PlayStation 5 (3,48 GB).

Wersja 1.3.0 to przede wszystkim poprawki mające dać graczom większą swobodę w radzeniu sobie z wyzwaniami w grze, ale też szlify sztucznej inteligencji oraz podróży speederem. W praktyce przekłada się to na usprawnienia związane ze skradaniem oraz poprawienie zachowania NPC w walce. Gra będzie też częściej tworzyć automatyczne pliki zapisu w otwartym świecie (dokładniej: w lokacjach pełnych przeciwników).

Nie są to jeszcze wielkie zmiany w walce, które twórcy zapowiedzieli we wrześniu, a jedynie szlify i spora liczba poprawek z kategorii Quality of Life (QoL). Na poważniejsze modyfikacje systemu walki i skradania poczekamy do 21 listopada, czyli dnia premiery SW: Outlaws na Steamie. Pełną listę zmian znajdziecie na oficjalnej stronie gry.

Niestety, na razie deweloperzy nie uporali się z problemami w działaniu gry po aktualizacji Windowsa (24H2). Niemniej obiecano, że gdy tylko zidentyfikują i wyeliminują źródło usterki, Star Wars: Outlaws otrzyma stosowny patch. Jest więc szansa, że osoby mające ten problem nie będą musiały czekać aż do wydania kolejnej dużej aktualizacji.

  1. Recenzja gry Star Wars Outlaws – Ubisoft w końcu pokazał, że ma nowy pomysł na swoje otwarte światy
  2. Star Wars: Outlaws – poradnik do gry

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej