Sprytna i charyzmatyczna złodziejka Zoya na nowym zwiastunie Trine 5: A Clockwork Conspiracy
Na trzy tygodnie przed premierą gry Trine 5: A Clockwork Conspiracy światło dzienne ujrzał jej nowy zwiastun. Tym razem możemy przyjrzeć się z bliska sprytnej i charyzmatycznej złodziejce Zoyi.
Studio Frozenbyte oraz firma THQ Nordic opublikowały klimatyczny zwiastun platformówki Trine 5: A Clockwork Conspiracy. Nowy materiał wideo jest w całości poświęcony złodziejce Zoyi, będącej jedną z trzech postaci, w które wcielimy się w trakcie zabawy.
Zoya to sprytna i charyzmatyczna złodziejka, której narzędzia pracy to łuk i strzały oraz lina z hakiem. Dzięki nim protagonistka będzie w stanie z łatwością poruszać się po świecie gry, unikać pułapek, rozwiązywać zagadki, a także pokonywać przeszkody terenowe czy wreszcie powalać przeciwników.
Trine 5: A Clockwork Conspiracy zmierza na komputery osobiste i konsole. Od premiery tej pozycji dzielą nas raptem trzy tygodnie, bowiem trafi ona do sprzedaży 31 sierpnia. Nad Wisłą omawiany tytuł doczeka się kinowej lokalizacji.
- W Trine 5: A Clockwork Conspiracy rycerz Pontius, czarodziej Amadeus oraz złodziejka Zoya połączą swoje siły, aby stawić czoła mechanicznej armii i zapobiec spiskowi, którego celem będzie stworzenie nowego królestwa.
- Podobnie jak w poprzednich odsłonach cyklu, każda z trzech postaci, w które się wcielimy, będzie posiadać indywidualny zestaw mocnych stron. Rycerz Pontius świetnie poradzi sobie w bezpośrednich konfrontacjach, czarodziej Amadeus zrobi użytek ze zdolności unoszenia przedmiotów oraz tworzenia obiektów pokroju skrzyń czy kładek, natomiast Zoya skorzysta z łuku do walki na odległość, zaś dzięki linie z hakiem będzie mogła huśtać się na obiektach czy tworzyć przejścia dla swoich towarzyszy.
- Tak jak wcześniejsze części serii, Trine 5: A Clockwork Conspiracy będzie można przejść zarówno samodzielnie, jak i we współpracy z maksymalnie trójką innych graczy. Tryb kooperacji umożliwi wspólną rozgrywkę na jednym ekranie lub przez Internet. Twórcy zadbali o to, aby poziom trudności gry dostosowywał się do liczby uczestników rozgrywki.