Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 kwietnia 2002, 09:29

The Sum Of All Fears - oficjalnie w produkcji

Po zeszłotygodniowych przeciekach i nieoficjalnych zapowiedziach dotyczących gry opartej na motywach książki Tom Clancy’ego „The Sum Of All Fears”, przyszła kolej na oficjalną zapowiedź. Ubi Soft Entertainment oficjalnie przyznał że gra jest w produkcji i ukaże się pod koniec maja.

Po zeszłotygodniowych przeciekach i nieoficjalnych zapowiedziach dotyczących gry opartej na motywach książki Tom Clancy’ego „The Sum Of All Fears”, przyszła kolej na oficjalną zapowiedź. Ubi Soft Entertainment oficjalnie przyznał że gra jest w produkcji i ukaże się pod koniec maja.

The Sum of All Fears to taktyczna gra akcji oparta na motywach zarówno książki autorstwa Toma Clancy’ego o tym samym tytule (pol. Suma wszystkich strachów) jak i filmu na niej bazującego, w którym występują Ben Affleck oraz Morgan Freeman. W grze możemy poprowadzić trzyosobowy oddział elitarnych agentów FBI przez jedenaście niebezpiecznych misji umiejscowionych na całej kuli ziemskiej, m.in. Zachodnia Wirginia, Bliski Wschód oraz Południowa Afryka. Cele naszych misji są bardzo różnorodne, tj.: eliminacja terrorystów, uwalnianie i ratowanie zakładników, niszczenie nielegalnych składów amunicji, itp. The Sum of All Fears stworzyli Ci sami ludzie, którym zawdzięczamy powstanie Tom Clancy's Rainbow Six oraz Tom Clancy's Ghost Recon, co samo w sobie jest wystarczającą reklamą. Do największych zalet Sum of All Fears należą: udoskonalony silnik graficzny Tom Clancy's Ghost Recon, kompleksowy tryb treningowy, wciągająca i nieliniowa fabuła, piętnaście rzeczywistych typów broni do wykorzystania oraz rozbudowany tryb multiplayer, dzięki któremu może równocześnie grać aż 36 graczy.

Pierwsze dwa screeny z gry znajdują się już w naszej galerii – zapraszam.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej