The Lord of the Rings Conquest dopiero w 2009 roku
The Lord of the Rings: Conquest, dynamiczna gra akcji bazująca zarówno na powieściach J. R. R. Tolkiena, jak i kinowej trylogii w reżyserii Petera Jacksona, nie ukaże się wraz z końcem bieżącego roku. Z informacji przedstawionych przez producenta gry, Pandemic Studios, wynika, że zostanie ona wydana dopiero 13 stycznia. Przesunięcie premiery dotyczy wszystkich wersji programu, a więc edycji na PC, PlayStation 3, Xbox 360 oraz Nintendo DS.
The Lord of the Rings: Conquest, dynamiczna gra akcji bazująca zarówno na powieściach J. R. R. Tolkiena, jak i kinowej trylogii w reżyserii Petera Jacksona, nie ukaże się wraz z końcem bieżącego roku. Z informacji przedstawionych przez producenta gry, Pandemic Studios, wynika, że zostanie ona wydana dopiero 13 stycznia. Przesunięcie premiery dotyczy wszystkich wersji programu, a więc edycji na PC, PlayStation 3, Xbox 360 oraz Nintendo DS.
Oficjalne powody opóźnienia premiery nie zostały niestety podane. Z uwagi na fakt, że dokładna data debiutu nie została nigdy oficjalnie wyznaczona (mowa była jedynie o końcówce bieżącego roku), możemy założyć, że jej przesunięcie nie jest efektem żadnych poważnych problemów w procesie dewelopingu.
The Lord of the Rings: Conquest jest dziełem studia, które dostarczyło nam w ostatnich latach m.in. dwie odsłony cyklu Star Wars Battlefront. Ma zatem doświadczenie w prezentowaniu potężnych, efektownych i przede wszystkim masowych pojedynków, które będą stanowić podstawę Conquesta. W trakcie zabawy postaramy się odtworzyć największe bitwy zawarte w filmowych wersjach Władcy Pierścieni. Wcielimy się w nich zarówno w stronę „dobrych” bohaterów, jak i tych „złych”. Rozgrywka będzie przez to bardzo emocjonująca. O pozostałych cechach dzieła Pandemic Studios przeczytacie w naszej obszernej zapowiedzi autorstwa Heda.