Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 lutego 2006, 09:26

The Legend of Zelda: Twilight Princess dopiero w listopadzie?

Nie napawają optymizmem nowe wieści dotyczące gry The Legend of Zelda: Twilight Princess. Ostatnio wspominamy o tym produkcie głównie w kontekście opóźnień i nie inaczej będzie tym razem. Jeśli wierzyć informacjom pochodzącym ze znanej sieci sklepów w Stanach Zjednoczonych, program zadebiutuje na rynku dopiero pod koniec bieżącego roku.

Nie napawają optymizmem nowe wieści dotyczące gry The Legend of Zelda: Twilight Princess. Ostatnio wspominamy o tym produkcie głównie w kontekście opóźnień i nie inaczej będzie tym razem. Jeśli wierzyć informacjom pochodzącym ze znanej sieci sklepów w Stanach Zjednoczonych, program zadebiutuje na rynku dopiero pod koniec bieżącego roku.

The Legend of Zelda: Twilight Princess dopiero w listopadzie? - ilustracja #1

Sieć Best Buy już od dawna przyjmuje przedpremierowe zamówienia na zakup gry w wersji na konsolę Nintendo GameCube. Wszyscy Amerykanie, którzy zdecydowali się na taką formę promocji, otrzymali wczoraj zawiadomienie, informujące o zmianie w dacie premiery. Na kwitku wysyłanym przez Best Buy do klientów, można przeczytać, że gra Twilight Princess będzie dostępna dopiero 1 listopada 2006 roku.

The Legend of Zelda: Twilight Princess dopiero w listopadzie? - ilustracja #2

Tak odległa w czasie data premiery pozwala przypuszczać, że szefowie firmy Nintendo chcą poczekać na debiut rynkowy konsoli Revolution. Wiemy już, że urządzenie to będzie kompatybilne wstecz, umożliwi więc odtwarzanie tytułów z GameCube. Są to jednak tylko i wyłącznie spekulacje. Przedstawiciele Nintendo jak dotąd nie udzielili oficjalnego oświadczenia w sprawie opóźnienia premiery.

The Legend of Zelda: Twilight Princess dopiero w listopadzie? - ilustracja #3

Jeśli chciałbyś uzyskać więcej szczegółowych informacji na temat The Legend of Zelda: Twilight Princess, gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałami zawartymi na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej