The Last of Us 2 ma świetny wynik sprzedaży; twórcy świętują urodziny gry
The Last of Us: Part 2 obchodzi dziś swoje drugie urodziny. Z tej okazji studio Naughty Dog pochwaliło się wysoką sprzedażą gry.
Ależ ten czas leci – dziś mijają dokładnie dwa lata od premiery The Last of Us: Part II. Gra, która miała podpalić świat – jak to ujął w naszej recenzji Maciej Pawlikowski – rzeczywiście nie pozostawiła fanów elektronicznej rozrywki obojętnymi (niektórzy do dziś próbują zmienić fabułę). Wielu z nich wskazało ową produkcję studia Naughty Dog jako grę roku 2020. Ponadto zdobyła ona liczne branżowe nagrody, w tym m.in. siedem statuetek na gali The Game Awards 2020 oraz sześć w plebiscycie Golden Joystick Awards 2020.
Tak duże uznanie i popularność musiały przełożyć się na wysoką sprzedaż. Z okazji przypadających dziś drugich urodzin The Last of Us: Part II deweloper pochwalił się (wczoraj) na Twitterze, że w ciągu dwóch lat od premiery udało się sprzedać 10 milionów kopii gry (prawdopodobnie trochę ponad 10 mln).
Choć liczba już robi wrażenie, to nie jest powiedziane, iż wkrótce jeszcze bardziej nie wzrośnie. Mogą mieć na to wpływ zarówno zapowiedziane na Summer Game Fest The Last of Us: Part I – czyli w zasadzie remake „jedynki” na silniku „dwójki” – jak i tworzony przez HBO serial. Ba, pierwszy komentarz pod poniższym tweetem brzmi: „Chcemy wersję reżyserską na PS5”. Cóż, Sony raczej nie trzeba zachęcać do wielokrotnego wydawania tych samych gier, więc niewykluczone, że The Last of Us: Part II – Director’s Cut rzeczywiście ukaże się za jakiś czas.
- The Last of Us 2 – poradnik do gry
- The Last of Us 2 jest lepsze od „jedynki”
- The Last of Us 2 wkurzało, ale granie nie musi być przyjemne, by grać było warto