Starfield dostał pierwszy, mały patch popremierowy, skupiony na optymalizacji i stabilności gry
Starfield otrzymał pierwszą popremierową aktualizację. Patch ważący ok. 2,6 GB wprowadza do produkcji Bethesdy głównie poprawki optymalizacyjne i zapobiega blokowaniu się postępu w niektórych zadaniach.
Kosmiczny RPG od Bethesdy, Starfield, otrzymał właśnie pierwszą po premierze, niewielką aktualizację. Ważący ok. 2,6 gigabajta patch wprowadził do gry głównie poprawki wydajnościowe i usunął kilka błędów.
Patch do Starfielda oznaczony numerem 1.7.29.0 to:
- zwiększona stabilność podczas instalowania gry na Xboksach;
- „różne poprawki zmniejszające liczbę przypadków nagłego wyłączania się gry oraz zwiększające liczbę klatek na sekundę”;
- naprawa błędów w zadaniach „Wszystko, co można kupić za pieniądze”, „W nieznane” oraz „Cienie w Neonie”, które mogły prowadzić do zablokowania postępów.
Co równie ważne, twórcy w komunikacie zapowiedzieli, że w następnych aktualizacjach do Starfielda trafi:
- wsparcie dla technologii DLSS od firmy Nvidia;
- suwak regulujący pole widzenia (ang. field of view – FoV);
- sterowanie jasnością i kontrastem obrazu;
- menu kalibracji HDR;
- „przycisk umożliwiający spożywanie żywności”;
- wsparcie dla monitorów ultrawide 32:9
Bethesda poinformowała także, że intensywnie współpracuje z firmami Nvidia, AMD i Intel nad „wsparciem ze strony sterowników”, a także dąży do implementacji oficjalnego systemu modyfikacji gry.