system zniszczeń - newsy i ciekawostki
System zniszczeń w Company of Heroes 3 to nowy poziom destrukcji
Przemysław Dygas, 16 czerwca 2022, 08:38
Twórcy Company of Heroes 3 zaprezentowali światu działanie nowego systemu zniszczeń. Uszkodzenia budynków będą bardzo realistyczne i mogą zagrozić okolicznej piechocie.
Katastrofy lotnicze odtwarzane w grze o średniowieczu robią wrażenie
Michał Ciężadlik, 13 maja 2022, 12:57
Gra Besiege, traktująca o tworzeniu średniowiecznych machin oblężniczych, pozwala dzięki modom na... odtwarzanie katastrof lotniczych.
Grafika to nie wszystko - destrukcja otoczenia w Teardown to rewelacja!
Patryk Manelski, 21 kwietnia 2022, 16:25
Po co wymyślać koło na nowo, skoro czasem wystarczy je po prostu ulepszyć? Teardown nie jest w żaden sposób rewolucyjny, ale dzięki jednemu elementowi gra się w niego niezwykle przyjemnie. Nigdzie indziej niszczenie nie sprawia takiej radochy!
Imponująca destrukcja otoczenia na filmach z Company of Heroes 3
Adrian Werner, 13 stycznia 2022, 09:42
Zespół Relic Entertainment pochwalił się systemem destrukcji w Company of Heroes 3, publikując serię filmików demonstrujących jego możliwości.
Battlefield 2042 miał mieć znacznie lepszą destrukcję otoczenia
Adrian Werner, 29 listopada 2021, 13:46
Okazuje się, że początkowo Battlefield 2042 miał mieć o wiele bardziej zaawansowany system niszczenia otoczenia, pozwalający m.in. na burzenie wieżowców. DICE porzuciło jednak ten pomysł.
Call of Duty: Modern Warfare rozbuduje strzelanie przez osłony
Konrad Serafiński, 2 czerwca 2019, 09:21
Call of Duty: Modern Warfare zapowiada się na ciekawy reboot serii. Prócz ray-tracingu, kampanii fabularnej czy funkcji cross-play tytuł zaoferuje zmodernizowany system strzelania przez ściany i innego rodzaju osłony.
Jeszcze więcej destrukcji w pełnym demie Unreal Engine 4 z GDC
Michał Kułakowski, 29 marca 2019, 17:30
Deweloperzy silnika Unreal Engine 4 opublikowali pełną wersję dema technologicznego z konferencji GDC 2019, które prezentuje w widowiskowy sposób udoskonalony system zniszczeń i fizyki obiektów. Nowe opcje i możliwości zaprezentowane w klipie mają wkrótce zostać udostępnione producentom gier.
Ray tracing i destrukcja otoczenia na tech demach Unreal Engine 4
Bartosz Świątek, 21 marca 2019, 12:30
Firma Epic Games przedstawiła dwa imponujące dema technologiczne Unreal Engine. Pierwsze z nich skupia się na fizyce i destrukcji otoczenia, a drugie prezentuje potencjał ray tracingu.
Battlefield 5 a penetracja pocisków według DICE
Jakub Błażewicz, 12 października 2018, 13:00
Studio DICE opublikowało nowy artykuł na temat gry Battlefield V. Starszy projektant Rickard Antroia objaśnił system przebijalności pocisków oraz wyjawił powody wprowadzenia tej mechaniki w najnowszej odsłonie.
Gran Turismo Sport z systemami zniszczeń i pogody, ale bez beta-testów
Adrian Werner, 21 maja 2016, 14:39
Studio Polyphony Digital zapewniło, że w Gran Turismo Sport znajdziemy systemy zniszczeń oraz pogody. Twórcy zdradzili także, że celują w rozdzielczość 1080p i 60 klatek na sekundę. Ponadto poinformowano, że zapowiadane beta-testy nie zostaną jednak zorganizowane.
Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr z zaawansowanym systemem zniszczeń
Janusz Guzowski, 3 maja 2016, 11:49
Studio Neocore Games udostępniło nowy materiał wideo z gry Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr. Filmik prezentuje fragmenty rozgrywki, koncentrując się na systemie zniszczeń. Tytuł ma ukazać się jeszcze w tym roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
Next Car Game na filmach z dema technologicznego
Krzysztof Mysiak, 25 listopada 2013, 11:16
W sieci pojawiły się filmy nagrane przez użytkowników, którym dane było zagrać w demo technologiczne Next Car Game. Możemy dzięki nim zobaczyć, jak w praktyce sprawuje się system zniszczeń stworzony przez stuio BugBear Entertainment.
Next Car Game na filmiku prezentującym model zniszczeń
Bartosz Woldański, 14 września 2013, 12:05
Studio Bugbear Entertainment, znane przede wszystkim z serii FlatOut, zaprezentowało nowe nagranie demonstrujące zapowiedzianą niedawno grę wyścigową. Tym razem skupiono się na pokazaniu efektownego modelu zniszczeń.