Pete Hines - newsy i ciekawostki
Po 24 latach z Bethesdy odchodzi Pete Hines, druga obok Todda Howarda twarz firmy [Aktualizacja: odejście Willa Shena]
Maciej Gaffke, 17 października 2023, 10:09
Po 24 latach pracy w Bethesda Softworks Pete Hines opuszcza stanowisko. Chce się on teraz skupić na rozwijaniu swoich pasji.
„Stworzyliśmy nieodpowiedzialnie wielką grę” - twórca Starfielda o „grzechach” Bethesdy
Kamil Kleszyk, 25 sierpnia 2023, 13:37
Podczas targów gamescom Pete Hines z Bethesdy podzielił się szczegółami na temat Starfielda. Deweloper odniósł się do rozmiarów nadchodzącego RPG-a.
„Ruszaj śmiało, dzielny odkrywco”, szef Bethesdy rozwiewa wątpliwości w temacie planet Starfielda
Adam Celarek, 22 sierpnia 2023, 16:48
Zbliżająca się premiera Starfielda wzmaga ekscytację wśród graczy. Z ich pytaniami zmierzył się przedstawiciel Bethesdy Softworks, który potwierdził swobodę eksploracji dostępnych w grze planet.
Bethesda odpowiada na zarzuty dotyczące eksluzywności Starfield
Przemysław Dygas, 17 czerwca 2021, 17:38
Ekskluzywność nadchodzącego Starfielda spowodowała uczucie frustracji wśród niektórych graczy. Nie umknęło to uwadze Bethesdy - Pete Hines twierdzi, że rozumie negatywne odczucia części fanów.
Morrowind na Xboksie, czyli Bethesda zdradza, jak oszukała graczy
Jakub Błażewicz, 24 września 2020, 17:25
Phil Spencer, Todd Howard i Pete Hines wzięli udział w niedawnym podcaście Microsoftu. W trakcie rozmowy producent z Bethesdy ujawnił, w jaki sposób Bethesda zdołała uruchomić The Elder Scrolls III: Morrowind na konsoli Xbox. Opowiedział też o niefortunnej demonstracji Fallouta 3.
Pete Hines: mimo wszystko warto było zrobić Fallouta 76
Konrad Serafiński, 8 marca 2020, 10:00
Pete Hines, wiceprezes Bethesdy ds. globalnego marketingu i komunikacji, uważa, że mimo słabych recenzji i niezbyt dobrego efektu finalnego warto było stworzyć Fallouta 76. Przyznaje, że studio chciało spróbować czegoś nowego, a porażka nie oznacza, że nie powinno się podejmować nieszablonowych działań.
Bethesda jest zaskoczona tym, że gracze Fallouta 76 wolą zawartość PvE
Paweł Woźniak, 1 marca 2020, 13:07
Wiceprezes Bethesdy ds. globalnego marketingu i komunikacji, Pete Hines, twierdzi, że deweloperzy są zaskoczeni tym, iż gracze Fallouta 76 wolą zawartość PvE od PvP. Przyznaje jednak, że twórcy mogli początkowo nie zrozumieć swoich odbiorców.
Pete Hines: porzucenie Fallouta 76 nigdy nie wchodziło w grę
Bartosz Świątek, 26 czerwca 2019, 11:19
Firma Bethesda Softworks nigdy nie rozpatrywała porzucenia Fallouta 76. W wywiadzie udzielonym serwisowi GamesIndustry.biz Pete Hines podkreślił, że utytułowane studio nie może poddać się tak łatwo.
Wiceprezes Bethesdy: przyszłość to streaming, cross-play i cross-progression
Alicja Górska, 10 października 2018, 13:48
W opublikowanym wczoraj wywiadzie wiceprezes Bethesdy ds. PR i marketingu Pete Hines mówił o funkcjach kluczowych dla nowej generacji konsol, które jego zdaniem pojawią się 2020 roku. Według prezesa przyszłość to streaming, cross-play i cross-progression.
Nowa generacja konsol – Pete Hines z Bethesdy coś wie… ale nie powie
Bartosz Świątek, 21 września 2018, 10:17
W wywiadzie z redaktorami serwisu The Telegraph Pete Hines ze studia Bethesda Softworks zdradził, że posiada informacje na temat nowych konsol Sony i Microsoftu. Co o nich sądzi?
Bethesda zdaje sobie sprawę z krytyki, ale się nią nie przejmuje
Kamil Zwijacz, 30 września 2017, 10:44
Pete Hines, przedstawiciel firmy Bethesda Softworks, wyjaśnił w ostatnim wywiadzie, że wydawca zdaje sobie sprawę z niezadowolenia niektórych fanów domagających się np. The Elder Scrolls VI, ale nie zamierza się ugiąć i robi po prostu to, co uważa za słuszne.
Bethesda Softworks wyda w tym roku siedem gier, w tym jedną jeszcze niezapowiedzianą [aktualizacja #2]
Kamil Zwijacz, 12 września 2017, 10:34
Od jakiegoś czasu wiemy, że w tym roku ukaże się jeszcze sześć gier firmy Bethesda Softworks. Okazało się jednak, że wydawca ma kolejnego asa w rękawie i wypuści w najbliższym czasie kolejny projekt, o którym na razie nic nie wiemy.
Płatne modyfikacje od Bethesdy? „Nikt Was do niczego nie zmusza”
Krystian Pieniążek, 7 września 2017, 20:19
Pete Hines zajął oficjalne stanowisko w sprawie płatnych modyfikacji, które firma Bethesda rozpowszechnia za pośrednictwem programu Creation Club. Jego słowa można sprowadzić do stwierdzenia, że przecież „nikt do niczego nie zmusza graczy”.
Fallout 4 nie zostanie zapowiedziany podczas targów E3
Kamil Zwijacz, 24 maja 2014, 14:37
Osoby czekające na oficjalną zapowiedź wyczekiwanej gry cRPG Fallout 4 niestety nie mają, co liczyć na ujawnienie produkcji podczas tegorocznych targów E3 (10 - 12 czerwca). Wiceprezes firmy Bethesda Softworks, Pete Hines, stwierdził, że wydawca jeszcze przez dłuższy czas nie będzie rozmawiać o nowej grze.
Prey 2 jednak bez udziału Arkane Studios
Bartosz Woldański, 2 sierpnia 2013, 14:45
Pete Hines, przedstawiciel firmy Bethesda Softworks, zaprzeczył ostatecznie plotkom, według których Prey 2 powstaje w studiu Arkane, znanym chociażby z wydanego w ubiegłym roku Dishonored. Zamieszaniu wokół kontynuacji gry zespołu Human Head Studios nie ma końca.
Prey 2 – Bethesda wyjaśnia brak informacji
Łukasz Szliselman, 19 czerwca 2013, 10:42
Pete Hines z firmy Bethesda skomentował niedawno brak konkretnych informacji na temat Prey 2. Według opinii wydawcy, studio Human Head nie wywiązywało się ze swoich obowiązków, a jakość produkcji nie spełniała pokładanych w niej oczekiwań.
Dobra sprzedaż gry Dishonored zaskoczyła szefostwo Bethesdy. Czyżby rozważano kontynuację?
Grzegorz Ferenc, 28 listopada 2012, 09:12
Pete Hines, szef działu PR firmy Bethesda i jej wiceprezes, stwierdził w rozmowie z serwisem Destructoid, że przygody Corvo Attano sprzedają się zaskakująco dobrze. Dodał również, że „najwyraźniej mamy do czynienia z nową marką”, co mogłoby sugerować plany stworzenia kontynuacji.