OnLive - newsy i ciekawostki
OnLive wkrótce zakończy żywot, a najważniejsze patenty firmy przejęło Sony
Kamil Zwijacz, 3 kwietnia 2015, 10:05
Przedstawiciele platformy OnLive ujawnili, że z dniem 30 kwietnia usługa przestanie istnieć. Jednocześnie zdradzono, że najważniejsze patenty zostały wykupione przez firmę Sony, która w 2012 roku przejęła także konkurencyjne Gaikai.
Kłopoty OnLive – firma uratowana przed zamknięciem
Szymon Liebert, 21 sierpnia 2012, 11:32
Platformie grania w chmurze OnLive groziło zamknięcie ze względu na kłopoty finansowe. Firma została uratowana kosztem zwolnień i poważnych zmian. Jej twórcy przekonują, że baza użytkowników usługi wkrótce się zwiększy dzięki nowym projektom.
OnLive w rękach nowego właściciela
Aleksander Kaczmarek, 18 sierpnia 2012, 13:37
Potwierdzają się doniesienia o likwidacji OnLive Inc. Udziały w spółce przejęła nowo utworzona firma, która kontynuować będzie wcześniejsze projekty, w tym usługę strumieniowanie gier, a także zatrudni spory odsetek pracowników.
Konsola Ouya obsłuży granie w chmurze
Kamil Ostrowski, 30 lipca 2012, 11:28
Ouya wzbudza wielkie zainteresowanie. Koncepcja stworzenia niedrogiej i otwartej konsoli zainspirowała wiele osób. Co najmniej drugie tyle pozostaje jednak sceptyczne i widzi w Ouya tanią zabawkę, niedającą możliwości gry w duże i wymagające tytuły. Ogłoszenie współpracy twórców konsoli z serwisem OnLive powinno te wątpliwości rozwiać.
Usługa OnLive zintegrowana z platformą Google TV
Marcin Skierski, 12 stycznia 2012, 12:20
Od tej pory użytkownicy platformy Google TV mogą korzystać z funkcji społecznościowych oferowanych w usłudze OnLive. Wkrótce dojdzie do tego możliwość uruchamiania gier.
Assassin's Creed: Revelations i inne gry od teraz na telefonie Xperia Play dzięki aktualizacji OnLive
Adrian Werner, 24 grudnia 2011, 15:59
Mamy dobre wieści dla posiadaczy telefonu Sony Ericsson Xperia Play. Najnowsza wersja aplikacji umożliwiającej granie w chmurze OnLive wprowadziła pełne wsparcie dla kontrolera na tym smartfonie.
OnLive wkracza na nowy rynek - zamień swój tablet w konsolę
Aleksander Kaczmarek, 9 grudnia 2011, 13:36
To może być koniec dominacji casualowych gier na tabletach, telefonach i netbookach. Firma OnLive poszerzyła swoją usługę o urządzenia mobilne, oferując graczom dostęp do ponad 200 najnowszych, wysokobudżetowych gier strumieniowanych z zewnętrznych serwerów (cloud-computing).
Microsoft będzie wydawał gry multiplatformowe?
Szymon Liebert, 7 października 2011, 11:16
W sieci pojawiły się plotki, z których wynika, że Microsoft planuje stworzyć uniwersalny serwis, na którym pojawią się gry multiplatformowe. Tego typu produkcje będzie można rzekomo uruchomić na pececie, konsoli i smartfonie. Jak bardzo realne jest to rozwiązanie?
OnLive startuje w Wielkiej Brytanii
Jakub Wencel, 22 września 2011, 10:30
Zdobywająca coraz większą popularność usługa cloud-gamingu, OnLive, doczekała się swojej premiery w Wielkiej Brytanii. Dostęp do usługi gwarantuje koncern British Telecom.
Amerykański sklep Gamestop zaprzestał sprzedaży Deus Ex: Bunt Ludzkości na PC
Marcin Skierski, 25 sierpnia 2011, 10:45
Media obiegła informacja, że amerykański sklep GameStop zaprzestał sprzedaży jednej z najbardziej oczekiwanych gier tego roku - Deus Ex: Bunt Ludzkości. Wszystko dlatego, że w pudełkach znajduje się kod do wykorzystania w serwisie OnLive, z którym GameStop konkuruje wspólnie z firmą Spawn Labs.
Wieści ze świata (Prey 2, Dead Island, OnLive) 11/08/11
Piotr Doroń, 11 sierpnia 2011, 14:55
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o przypomnieniu przez EA marki Alpha Centauri, ostatniej bohaterce Dead Island, stratach Disneya, a także dacie europejskiej premiery systemu OnLive. Zapraszamy do lektury.
Gry na OnLive z oprawą dorównującą dzisiejszym renderom?
Marcin Skierski, 15 czerwca 2011, 10:55
Usługa OnLive, pozwalająca testować najnowsze gry dzięki szerokopasmowemu połączeniu z Internetem, jesienią zadebiutuje w Wielkiej Brytanii. Steve Perlman (szef projektu) wierzy, że w przyszłości możliwości tej technologii zastaną tak rozwinięte, by można było grać za jej sprawą w produkcje dorównujące jakością oprawy graficznej renderowanym wstawkom.