ISFE - newsy i ciekawostki
Ładna grafika i szybszy czas ładowania - tego chcą gracze według GameTrack
Bartosz Świątek, 23 stycznia 2020, 14:33
Wyniki badania GameTrack przeprowadzonego przez ISFE oraz Ipsos MORI wskazują, że gracze są najbardziej zainteresowani ładną grafiką i szybkim wczytywaniem gier. Znacznie mniejsze emocje wzbudzają takie funkcje, jak streaming, tryby przenośne czy VR.
Badania dowodzą, że europejscy gracze chętnie wracają do starszych produkcji
Krystian Pieniążek, 4 stycznia 2018, 17:00
Z badań przeprowadzonych przez ISFE oraz Ipsos Connect wynika, że europejczycy chętnie sięgają po starsze i sprawdzone (lub nie) produkcje. Z rezultatów ankiety można się także dowiedzieć między innymi o tym, że zdaniem niektórych klasyki mimo wszystko nie prezentują się tak, jak zostały zapamiętane...
Badania ISFE - wizerunek polskiego rodzica w kontekście gier wideo
Kamil Ostrowski, 12 grudnia 2012, 19:16
Pora po raz ostatni przyjrzeć się badaniu Interactive Software Federation of Europe, które wzięły pod lupę stosunek Europejczyków do gier wideo. Dzisiaj skupimy się na polskich rodzicach w kontekście gier wideo.
Badania ISFE - kim jest gracz w Polsce i jak postrzega wirtualną rozrywkę?
Kamil Ostrowski, 11 grudnia 2012, 14:14
W zeszły piątek organizacja Interactive Software Federation of Europe opublikowała badania, które odpowiadają na wiele istotnych pytań, dotyczących rynku wirtualnej rozrywki w Polsce i Europie. Dzisiaj pytamy: "kim jest polski gracz i co myśli o swoim hobby?".
Badania ISFE - na czym, w co i ile grają Polacy?
Kamil Ostrowski, 10 grudnia 2012, 19:17
Wyniki badań, opublikowanych w zeszły piątek przez organizację ISFE, są warte poświęcenia im nieco uwagi. Sprawdźmy na czym, w co i ile grają Polacy i jak wypadamy w stosunku do reszty Euripy.
48% podłączonych do sieci Europejczyków gra - wyniki badań ISFE
Kamil Ostrowski, 7 grudnia 2012, 12:33
Organizacja Interactive Software Federation of Europe opublikowała wyniki badań dotyczących zasięgu gier wideo i ich postrzegania przez osoby podłączone do internetu. Można powiedzieć, że wirtualna rozrywka jest na naszym kontynencie powszechna, bo aż 48% respondentów przyznało, że oddaje się graniu.