Improbable - newsy i ciekawostki

Studio byłego głównego menadżera BioWare kupione przez Tencent
Michał Zegar, 23 lutego 2022, 17:15
Inflexion Games zostało zakupione przez Tencent. Studio obecnie pracuje nad ciekawie zapowiadającym się baśniowym survivalem Nightingale. Pieczę nad nim sprawuje Aaryn Flynn, który spędził prawie dwie dekady w BioWare.

Frostbite jest jak bolid F1 – Aaryn Flynn o pracy BioWare z silnikiem. „Spowalniał nas”
Krystian Pieniążek, 19 listopada 2019, 17:29
Frostbite to technologia, która napędza większość flagowych tytułów wydawanych przez firmę EA. Aaryn Flynn, który przez lata pracował w studiu BioWare, twierdzi jednak, że korzystanie z niej rodzi problemy porównywalne z okiełznaniem bolidu F1.

Crytek pracuje nad nową grą wspierającą technologię SpatialOS
Michał Kułakowski, 23 stycznia 2019, 19:23
Crytek potwierdził, że pracuje nad nową produkcją wieloosobową. Powstaje ona na silniku CryEngine i korzysta z technologii SpatialOS, która ułatwia tworzenie ogromnych wirtualnych światów. Spółka zapowiedziała także bliższą współpracę z firmą Improbable, odpowiadającą za stworzenie SpatialOS.

Ion, tajemnicza gra MMO od twórcy DayZ, została anulowana
Jakub Mirowski, 7 marca 2017, 17:44
Jak wynika z ustaleń serwisu Eurogamer, gra Ion, zapowiedziany podczas targów E3 2015 projekt nowozelandzkiego studia RocketWerkz oraz brytyjskiej firmy Improbable, została anulowana.

Autor DayZ tworzy nową grę, używając technologii firmy Improbable
Jakub Mirowski, 3 marca 2015, 08:54
RocketWerkz, mające siedzibę w Nowej Zelandii studio, założone przez Deana "Rocketa" Halla, twórcę DayZ, rozpoczyna współpracę z firmą Improbable. Brytyjskie przedsiębiorstwo zajmuje się technologiami, umożliwiającymi tworzenie realistycznych symulacji czasu rzeczywistego.