David Brevik - newsy i ciekawostki
Ojciec Diablo nie lubi mikropłatności w serii, ale i tak chwali Blizzarda
Kamil Kleszyk, 4 listopada 2022, 17:03
Były szef Blizzard North i twórca dwóch pierwszych odsłon Diablo, David Brevik, zdradził, że gdyby to od niego zależało, kultowa seria obrałaby inny kierunek. Niemniej jednak uważa, iż obecnie firma wykonuje dobrą pracę.
Twórca Diablo 2 opowiada o skasowanym rozszerzeniu i planach na Diablo 3
Bartosz Świątek, 16 lutego 2021, 09:34
Znany deweloper David Brevik opowiedział w serii tweetów o skasowanym rozszerzeniu do Diablo 2, a także o oryginalnym pomyśle na kontynuację serii.
Diablo 2 stuknęło 20 lat. Diablo 1 z pełną polską wersją językową
Jakub Błażewicz, 29 czerwca 2020, 19:34
Równo 20 lat temu zadebiutowało Diablo II. Rocznicę premiery kultowego hack'n'slasha studia Blizzard Entertainment odnotował m.in. reżyser David Brevik. Natomiast już parę dni wcześniej polscy fani świętowali debiutem polskiego dubbingu pierwszego Diablo.
Twórcy serii Diablo: „Starego Blizzarda już nie ma"
Konrad Serafiński, 19 listopada 2019, 10:35
Blizzard od dłuższego czasu boryka się z problemami PR-owymi. Swoją cegiełkę do tego tematu dołożyli byli pracownicy i twórcy serii Diablo, którzy pojawili się na imprezie dla fanów Path of Exile - nie odmawiając sobie okazji do skomentowania działań firmy.
Wieści ze świata (David Brevik / Path of Exile, afera hazardowa Valve Software, CoD: Infinite Warfare) 19/10/2016
Krzysztof Mysiak, 19 października 2016, 15:09
Dziś piszemy o dołączeniu przez Davida Brevika (współtwórcy Diablo) do zespołu rozwijającego grę Path of Exile, odpowiedzi Valve Software na zarzuty Komisji Hazardowej w związku z aferą wokół Counter-Strike: Global Offensive oraz o występie kierowcy wyścigowego Lewisa Hamiltona w Call of Duty: Infinite Warfare. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Jeden komputer, by wszystkimi rządzić - współzałożyciel Blizzard North opowiada o skromnych początkach Battle.net
Jakub Mirowski, 20 marca 2016, 14:55
Podczas konferencji GDC w San Francisco David Brevik, współzałożyciel studia Blizzard North, ujawnił, że początkowo do prawidłowego funkcjonowania usługi Battle.net firmie wystarczał jeden komputer.