Świąteczne wyprzedaże wywindowały sprzedaż Hogwarts Legacy do 22 milionów
Firma Warner Bros. podała niesamowite wyniki sprzedaży Hogwarts Legacy. Do końca zeszłego roku dzieło studia Avalanche Software znalazło 22 miliony nabywców.
![](/i/h/17/442447613.jpg)
Firma Warner Bros. oraz studio Avalanche Software mają aż 22 miliony powodów do świętowania. Tyle egzemplarzy Hogwarts Legacy znalazło bowiem nabywców od premiery gry w lutym 2023 r.. Do tak fenomenalnego wyniku przyczyniły się różnego rodzaju świąteczne wyprzedaże, które sprawiły, że tylko w grudniu tytuł zakupiły 2 mln osób.
Jak informuje w swoim ekskluzywnym raporcie redakcja serwisu Variety, w sumie gracze spędzili w magicznym świecie Harry’ego Pottera aż 707 mln godzin, a według prezesa Warner Bros. Interactive Entertainment, Davida Haddada, „wiele” osób przeszło grę więcej niż raz.
Z raportu dowiadujemy się również, że w trakcie ogrywania Hogwarts Legacy adepci szkoły magii:
- przygotowali 819 milionów mikstur;
- zebrali 1,3 miliarda magicznych roślin;
- uratowali 593 miliony magicznych zwierząt;
- pokonali (uwaga) aż 4,9 miliarda mrocznych czarodziejów.
Haddad zapewnił, że fani mogą w przyszłości liczyć na nowe projekty z tzw. Potterverse. Mowa tu nie tylko o zapowiedzianym jakiś czas temu Harry Potter: Quidditch Champions (gra znajduje się obecnie w fazie beta-testów), ale także o „szeregu innych rzeczy”, które są jeszcze niezapowiedziane i „pozwolą fanom być częścią tego świata, historii oraz postaci w coraz głębszy sposób”.
Nie mamy żadnych konkretnych ogłoszeń na temat tego, jak i kiedy [Quidditch Champions – dop. red.] pojawi się na rynku, ale pracujemy nad tym, aby zaprojektować tę grę w sposób, który zachwyci fanów – dodał prezes Warner Bros. Interactive Entertainment.
Biorąc pod uwagę powyższe liczby, nie dziwi fakt, że korporacja pragnie kuć żelazo, póki jest ono gorące.