Świąteczne wyprzedaże wywindowały sprzedaż Hogwarts Legacy do 22 milionów
Firma Warner Bros. podała niesamowite wyniki sprzedaży Hogwarts Legacy. Do końca zeszłego roku dzieło studia Avalanche Software znalazło 22 miliony nabywców.
Firma Warner Bros. oraz studio Avalanche Software mają aż 22 miliony powodów do świętowania. Tyle egzemplarzy Hogwarts Legacy znalazło bowiem nabywców od premiery gry w lutym 2023 r.. Do tak fenomenalnego wyniku przyczyniły się różnego rodzaju świąteczne wyprzedaże, które sprawiły, że tylko w grudniu tytuł zakupiły 2 mln osób.
Jak informuje w swoim ekskluzywnym raporcie redakcja serwisu Variety, w sumie gracze spędzili w magicznym świecie Harry’ego Pottera aż 707 mln godzin, a według prezesa Warner Bros. Interactive Entertainment, Davida Haddada, „wiele” osób przeszło grę więcej niż raz.
Z raportu dowiadujemy się również, że w trakcie ogrywania Hogwarts Legacy adepci szkoły magii:
- przygotowali 819 milionów mikstur;
- zebrali 1,3 miliarda magicznych roślin;
- uratowali 593 miliony magicznych zwierząt;
- pokonali (uwaga) aż 4,9 miliarda mrocznych czarodziejów.
Haddad zapewnił, że fani mogą w przyszłości liczyć na nowe projekty z tzw. Potterverse. Mowa tu nie tylko o zapowiedzianym jakiś czas temu Harry Potter: Quidditch Champions (gra znajduje się obecnie w fazie beta-testów), ale także o „szeregu innych rzeczy”, które są jeszcze niezapowiedziane i „pozwolą fanom być częścią tego świata, historii oraz postaci w coraz głębszy sposób”.
Nie mamy żadnych konkretnych ogłoszeń na temat tego, jak i kiedy [Quidditch Champions – dop. red.] pojawi się na rynku, ale pracujemy nad tym, aby zaprojektować tę grę w sposób, który zachwyci fanów – dodał prezes Warner Bros. Interactive Entertainment.
Biorąc pod uwagę powyższe liczby, nie dziwi fakt, że korporacja pragnie kuć żelazo, póki jest ono gorące.