autor: Szymon Liebert
Sukces polskiej gry - milion pudełek z Dead Island trafiło do amerykańskich sklepów
Polska gra Dead Island najprawdopodobniej będzie sporym sukcesem finansowym. Firma Deep Silver poinformowała, że do amerykańskich sklepów trafiło już milion pudełek z produkcją, a to dopiero początek. Do końca tego tygodnia wydawca roześle 2 miliony egzemplarzy tytułu do placówek handlowych na całym świecie.
Firma Deep Silver poinformowała, że w ciągu tygodnia od premiery do amerykańskich sklepów wysłano milion pudełek z grą Dead Island. Wydawca cieszy się z zainteresowania produkcją i pracuje w pocie czoła nad tym, aby nie zabrakło egzemplarzy dla graczy. Najnowsze dzieło Techlandu zebrało pozytywne recenzje, więc sukces cieszy.
Deep Silver przekonuje, że sprzedaż Dead Island w Ameryce Północnej i nie tylko jest świetna. Do końca tego tygodnia w sklepach na całym świecie znajdą się podobno 2 miliony egzemplarzy produkcji studia Techland. Nie wiemy jeszcze, ile kopii zostało sprzedanych, ale taka popularność powinna oznaczać imponujące rezultaty.
Informacja ze strony wydawcy mówi nam jedno: Dead Island będzie sporym sukcesem finansowym. To dobrze, bo Techland włożył w grę sporo pracy i stworzył rozbudowany świat z ciekawym stylem rozgrywki. W produkcji nie brakuje kuriozalnych błędów i niedociągnięć (stąd wiele negatywnych recenzji), ale mimo wszystko zasługuje ona na uwagę. Naszą recenzję znajdziecie tutaj.
Dead Island to autorskie połączenie takich gier jak Left 4 Dead, Dead Rising oraz Borderlands. Z pierwszej produkcji twórcy zaczerpnęli sposób ukazania akcji oraz czteroosobowy tryb kooperacji. Dzieło Capcomu przejawia się w otwartym świecie i walce bezpośredniej przy użyciu wielu typów broni. Wpływy Borderlands są widoczne w interfejsie, systemie zadań i rozwoju postaci.