Sukces LEGO: The Skywalker Saga cieszy, ta gra na to zasłużyła
LEGO Skywalker Saga zaliczyło znakomity start i wciąż cieszy się bardzo dużą popularnością. Twórcy podali najnowsze wyniki sprzedaży.
Dwa i pół miesiąca po premierze gra LEGO Star Wars: The Skywalker Saga wciąż sprzedaje się bardzo dobrze. W pierwszych szesnastu dniach po debiucie tytuł rozszedł się w 3,2 mln egzemplarzy (na wszystkich platformach), po drodze prześcigając na Steamie Elden Ringa i odnosząc sukces m.in. na polskim rynku. Szczególną popularnością tytuł cieszył się na Switchu.
Wszystkie te czynniki sprawiły, że studio Traveller’s Tales i firma Warner Bros. mogą obecnie pochwalić się ponad 5 mln sprzedanych egzemplarzy. Liczba ta obejmuje wydania na wszystkie platformy, czyli PC, PS4, PS5, XOne, XSX/S i Switcha – przy czym warto dodać, że na tej ostatniej LEGO Star Wars: The Skywalker Saga jest najlepiej sprzedającą się grą niewyprodukowaną przez Nintendo od czasu premiery Monster Hunter: Rise w marcu 2021 roku.
Niewątpliwie jest to więc niemały sukces, który powinien cieszyć – bo choć z jednej strony mamy do czynienia z produkcją raczej wtórną dla serii i bazującą na popularnej marce, to z drugiej, stanowi to jawny dowód na to, że na rynku wciąż jest miejsce na coś lżejszego gatunkowo i po prostu innego niż gry z wielkimi otwartymi światami.
Czym konkretnie ujmuje LEGO Star Wars: The Skywalker Saga? Dowiecie się tego z naszej recenzji autorstwa Julii Dragović, którą znajdziecie poniżej:
- Recenzja gry LEGO Star Wars: Skywalker Saga – beztroska rozrywka na trudne czasy
- LEGO Star Wars: The Skywalker Saga – poradnik do gry