Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 grudnia 2018, 11:29

autor: Adrian Werner

SUCCUBUS - zapowiedziano spin-off Agony

Polski zespół Madmind Studio zapowiedział projekt SUCCUBUS, czyli spin-off gry Agony, który pozwoli wcielić się w tytułową Sukkubę. W odróżnieniu od skradankowo-przygodowego pierwowzoru, będzie to tytuł bardziej nastawiony na akcję.

Na razie nie podano planowanej daty premiery gry. - SUCCUBUS - zapowiedziano spin-offa Agony - wiadomość - 2018-12-20
Na razie nie podano planowanej daty premiery gry.
SUCCUBUS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Madmind Studio
  2. Wydawca: Madmind Studio
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platforma: PC

W zeszłym miesiącu znane z Agony i Agony Unrated polskie studio Madmind zapowiedziało grę Paranoid. Okazuje się, że to nie jedyny projekt, nad którym pracuje bydgoski zespół. Deweloper ujawnił właśnie kolejną produkcję, zatytułowaną SUCCUBUS.

Gra będzie spin-offem Agony. Na razie potwierdzono tylko wersję pecetową i nie podano planowanej daty premiery. Autorzy wypuścili za to pierwszy materiał wideo z tzw. konceptem rozgrywki. Filmik nie jest zatem prawdziwym gameplayem i pokazuje jedynie, w jaki efekt końcowy celują autorzy.

Akcja rozpocznie się w jakiś czas po wydarzeniach z Agony, a my, zgodnie z tytułem gry, wcielimy się w Sukkubę. Po upadku władców piekła bohaterka wspólnie z Nimrodem (w którego wcielaliśmy się w poprzedniej odsłonie marki) przejęła władze nad tym przeklętym miejscem.

Życie królowej nie przypadło jej jednak do gustu - Sukkuba tęskniła za dzikimi obszarami. Podczas jednej z wypraw w te rejony zostaje schwytana przez istoty ze swojego gatunku, służące demonowi Baphometowi, pragnącemu obalić Nimroda. Królowa zostaje okaleczona, ale udaje jej się przeżyć i po dojściu do siebie rozpoczyna zemstę na swoich oprawcach.

W SUCCUBUS wydarzenia będziemy obserwowali z perspektywy pierwszoosobowej. Gra skoncentruje się na eksploracji i walce. Podczas potyczek wykorzystamy zarówno bogaty arsenał uzbrojenia, jak i moce pozwalające na kontrolowanie ognia. Autorzy obiecują dużą różnorodność przeciwników, wśród których nie zabraknie bossów.

Rozgrywkę urozmaicą elementy RPG. Podczas zabawy będziemy odblokowywali kolejne umiejętności na drzewku rozwoju. Ponadto mamy gromadzić uzbrojenie i pancerze, które będą wpływały na statystyki bohaterki.

  1. Oficjalna strona studia Madmind

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej