Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 lutego 2019, 09:16

autor: Adrian Werner

Sprzedaż Agony oraz Agony Unrated przekroczyła 150 tys. kopii

Rodzime Madmind Studio poinformowało, że łączna sprzedaż Agony i Agony Unrated na PC przekroczyła 90 tys. egzemplarzy. Wersje konsolowe znalazły natomiast co najmniej 60 tys. nabywców.

Agony ukazało się w maju ubiegłego roku. - Sprzedaż Agony oraz Agony Unrated przekroczyła 150 tys. kopii - wiadomość - 2019-02-05
Agony ukazało się w maju ubiegłego roku.
AGONY W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Madmind Studio
  2. Wydawca: PlayWay
  3. Gatunek: survival horror
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 29 maja 2018 r.

Agony było jednym z największych rozczarowań ubiegłego roku. Okazuje się jednak, że autorzy, czyli ludzie z polskiego studia Madmind, radzą sobie całkiem dobrze. W komunikacie giełdowym poinformowali, że Agony oraz Agony Unrated sprzedały się na PC w ponad 90 tysiącach egzemplarzy.

Agony dostępne jest również na Xboksie One i PlayStation 4. Według danych posiadanych przez twórców na dzień dzisiejszy, wersje konsolowe znalazły ponad 60 tys. nabywców, ale prawdziwy wynik może być wyższy, gdyż dane z tych platform sprzętowych spływają z dużym opóźnieniem.

Obecnie stan finansowy Madmind Studio jest dobry, a spółka nie posiada już żadnego zadłużenia. Co więcej, aktualne wpływy pozwalają autorom na samofinansowanie produkcji dwóch kolejnych projektów oraz wsparcie techniczne już wydanych gier.

Autorzy podkreślają również ciepłe przyjęcie Agony Unrated, czyli rozbudowanej i nieocenzurowanej wersji gry. Na Steamie 76% ocen użytkowników jest pozytywnych.

Madmind Studio pracuje obecnie nad dwoma nowymi tytułami. Succubus to gra akcji zaprojektowana jako produkcja poboczna w stosunku do Agony. Drugą grą jest Paranoid, czyli survival horror, w którym wcielimy się w chorego psychicznie mężczyznę.

  1. Oficjalna strona Madmind Studio

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej