autor: Artur Falkowski
Studio Americana McGee wybiera silnik Unreal Engine 3
O Americanie McGee nie słyszeliśmy już od dłuższego czasu. Jego studio deweloperskie Spicy Horse Games pracuje aktualnie nad projektem Grimm. Jak donosi serwis Gamasutra, ostatnio zdecydowano się na silnik, jaki wykorzysta wspomniana gra. Wybór padł na Unreal Engine 3. Dzieło Epic Games zostanie również wykorzystane w kolejnych, jeszcze nie ogłoszonych produkcjach McGee.
O Americanie McGee nie słyszeliśmy już od dłuższego czasu. Jego studio deweloperskie Spicy Horse Games pracuje aktualnie nad projektem Grimm. Jak donosi serwis Gamasutra, ostatnio zdecydowano się na silnik, jaki wykorzysta wspomniana gra. Wybór padł na Unreal Engine 3. Dzieło Epic Games zostanie również wykorzystane w kolejnych, jeszcze nie ogłoszonych produkcjach McGee.
Przypominamy, że Grimm będzie podzieloną na 24 epizody przygodową grą akcji, w której odwiedzimy znane z popularnych baśni światy. Nie będzie to jednak opowiastka dla dzieci. Twórcy pragną bowiem, by produkcja zachowała mroczny klimat podobny do tego, jakiego doświadczyliśmy w American McGee’s Alice. Gra zadebiutuje na rynku w przyszłym roku. Będzie udostępniana online za pośrednictwem serwisu GameTap.
McGee w ten sposób skomentował wybór silnika: „Unreal Engine 3 daje naszej ekipie narzędzia, dzięki którym możemy wykazać się kreatywnością. Praca ze wspaniałymi ludźmi z Epic Games China pozwala nam nadążyć za szybko rozwijającą się branżą i skorzystać z możliwości dawanych przez chiński i globalny rynek”.