Strzelanina Brink identyczna na wszystkich platformach
Richard Ham, dyrektor kreatywny firmy Splash Damage, powiedział w wywiadzie udzielonym serwisowi SKNR.net, że najnowsze dzieło studia – strzelanina FPP Brink przeznaczona na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3 – radzi sobie doskonale pod względem graficznej na każdej z trzech platform.
Richard Ham, dyrektor kreatywny firmy Splash Damage, powiedział w wywiadzie udzielonym serwisowi SKNR.net, że najnowsze dzieło studia – strzelanina FPP Brink przeznaczona na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3 – radzi sobie doskonale pod względem graficznym na każdej z trzech platform.
Według Hama różnice pomiędzy nimi są jednocześnie na tyle minimalne, że bez sprawdzenia tego, przy pomocy jakiego kontrolera gracz uczestniczy w grze, określenie właściwej platformy jest niezwykle trudne. Przypominamy, że gra powstaje na bazie kilkuletniego już silnika graficznego id Tech 4, znanego z Doom 3, Quake 4, Prey’a, Enemy Territory: Quake Wars (poprzedniej gry Splash Damage), a także Wolfenstein. Twórcy obiecują, że wykorzystają jego możliwości w maksymalnym stopniu, dodając jak najwięcej od siebie.
Głównymi atutami Brink mają być: wyjątkowe uniwersum (odcięta od reszty świata, utopijna Arka), unikalny sposób przenikania się trybów single- oraz multiplayer, a także dopracowana mechanika rozgrywki wsparta systemem S.M.A.R.T. (ułatwiającym przemieszczanie się po mapach). Więcej informacji na temat gry, w tym m.in. opis fabuły oraz pozostałych elementów gameplay’a, znajdziecie w naszej zapowiedzi. Waszej uwadze polecamy również informacje encyklopedyczne, a także galerie obrazków oraz filmów.