autor: Michał Kułakowski
Start zamkniętej bety Gwinta przesunięty na październik
Twórcy sieciowej karcianki Gwint: Wiedźmińska gra karciana ogłosili, że zmuszeni są o miesiąc przesunąć zamknięte testy beta produkcji, które oryginalnie miały wystartować we wrześniu. Według deweloperów tytuł potrzebuje dodatkowego czasu na wprowadzenie niezbędnych poprawek i szlifów.
Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana to sieciowa karcianka, na którą czeka wielu fanów uniwersum stworzonego przez Andrzeja Sapkowskiego. Zapowiedziana podczas tarów E3 produkcja zostanie udostępniona posiadaczom konsol Xbox One i PlayStation 4, a także komputerów PC. W dniu ujawnienia gry, studio CD Projekt RED poinformowało graczy o możliwości zapisania się do zamkniętych testów beta, które miały rozpocząć się we wrześniu. Twórcy przeprosili jednak dziś fanów i potwierdzili, że są zmuszeni przesunąć start bety o miesiąc, wyznaczając go na dzień 25 października. Dodatkowy czas zostanie wykorzystany na dalsze dopracowanie tytułu i wprowadzenie niezbędnych szlifów. Na koniec przypomnijmy jeszcze, że beta najpewniej pozwoli na wspólną zabawę właścicielom wszystkich obsługiwanych platform sprzętowych.
Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana docelowo będzie działać w modelu free to play. Tytuł zaoferuje poprawioną i rozbudowaną mechanikę rozgrywki, którą mogliśmy znaleźć w oryginalnej wersji Gwinta z Wiedźmina 3. Co ważne, gracze będą mogli wziąć udział nie tylko w rozgrywkach sieciowych, ale także w pełnoprawnych kampaniach dla pojedynczego gracza, których kolejne segmenty będą regularnie publikowane przez deweloperów. Każda kampania ma zapewnić około dziesięć godzin zabawy i posiadać własną unikalną historię, głównego bohatera, w pełni zdubbingowane przerywniki fabularne, a także flagowe dla gier polskiego studia wybory moralne.
- Graliśmy w Gwinta i jesteśmy zachwyceni – PvP i pełnoprawna kampania na premierę
- Oficjalna strona gry