Starfield ukraca złodziejski błąd w nowej aktualizacji
Aktualizacja gry Starfield do wersji 1.7.33 jest już dostępna na PC i XSX/S. Patch usuwa błąd ułatwiający złodziejski proceder oraz garść innych usterek.
Bethesda skromnie rozpoczyna łatanie swojej nowej gry. Starfield otrzymał drugi popremierowy patch z zaledwie dziesięcioma poprawkami. Przynajmniej tyle zawiera lista zmian w aktualizacji 1.7.33 dostępna na oficjalnej stronie gry oraz Steamie.
Wypada zauważyć, że poprawki wydajności i stabilności dotyczące przymusowego zamykania gry zostały podsumowane w jednym punkcie. Wyjątkiem jest usterka związana ze skanerem ręcznym, który mógł zmniejszyć płynność wyświetlania animacji.
Patch na pewno nie ucieszy osób lubujących się w łatwym zdobywaniu ekwipunku kosztem NPC. Na liście znalazł się punkt dotyczący błędu pozwalającego zdobyć całe wyposażenie sprzedawców bez wydawania wirtualnych funduszy. Poza tym gracze nie będą się już dziwić, gdy nagle znikną im przedmioty (w tym przypadku chodzi o ich dematerializację po odłożeniu m.in. na manekiny i uchwyty na broń) lub postacie ze swoich „posterunków”.
Pełną listę zmian zamieściliśmy poniżej. Miejmy nadzieję, że kolejna aktualizacja będzie znacznie większa, najlepiej na miarę dużych łatek do Baldur’s Gate 3.
Starfield 1.7.33 – lista zmian
Ogólne
- Usunięto błąd, który mógł powodować, że niektóre postacie nie znajdowały się we właściwych miejscach.
- Usunięto błąd, przez który stacje gwiezdne mogły być oznaczane jako statki należące do gracza.
- Rozwiązano problem, przez który gracz mógł uzyskać dostęp do całego ekwipunku sprzedawcy.
Grafika
- PC: Usunięto błąd, przez który efekt flary związany z gwiazdami nie był wyświetlany prawidłowo na maszynach z kartami z procesorami firmy AMD.
- Rozwiązano problem ze skalowaniem obrazu, który mógł powodować rozmazywanie tekstur.
- Usunięto błąd, który mógł powodować problemy ze światłoczułością podczas przewijania menu ekwipunku.
Wydajność i stabilność
- Rozwiązano problem, przez który skaner ręczny powodował przycinanie się gry.
- Wprowadzono różne poprawki zwiększające stabilność i wydajność, aby wyeliminować problem nagłego wyłączania się gry.
Statki
- Usunięto błąd, który powodował, że przedmioty umieszczane na manekinach znajdujących się wewnątrz statku znikały.
- Usunięto błąd, który powodował, że przedmioty umieszczane w pojemnikach magazynowych Razorleafa i w uchwytach na broń znikały po przejęciu innego statku.