Starcraft II: Heart of the Swarm - porównanie ustawień graficznych i komentarz redakcji dotyczący premiery gry
Zapraszamy do obejrzenia filmiku prezentującego różnicę w wyglądzie gry Starcraft II: Heart of the Swarm na minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych. Na deser zaś komentarz redakcji dotyczący premiery nowego rozdziału w jednym z najpopularniejszych uniwersów.
Wczorajsza premiera Starcraft II: Heart of the Swarm przyniosła nam nowy rozdział w historii Jima Raynora i Kerrigan, a my jak zwykle w przypadku waznych tytułów, postanowiliśmy przyjrzeć się róznicom w oprawie graficznej gry na maksymalnych i minimalnych ustawieniach. Uważajcie, bo w filmiku mogą pojawić się pewne spoilery.

Wszystkie różnice widać jak na dłoni już na pierwszy rzut oka. Pomiędzy minimalnymi a maksymalnymi ustawieniami zieje prawdziwa przepaść, co szczególnie widoczne jest w jednej z początkowych cut-scenek. Ale także we właściwej rozgrywce poziom jakości tekstur i oświetlenia jest nie do przeoczenia.
Porównanie ustawień graficznych w grze Starcraft: Heart of the Swarm - wersja HD.

Konfiguracja komputera testowego
Procesor | AMD FX-8350 |
Płyta główna | AM3+ z chipsetem AMD 990FX |
Karta graficzna | AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 4GB |