Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 grudnia 2024, 09:53

autor: Adrian Werner

STALKER 2 dostał ostatni patch w tym roku. Kolejnej aktualizacji możemy się spodziewać na początku 2025

Ukazała się nowa aktualizacja do gry S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Na kolejny patch poczekamy do 2025 roku.

Źródło fot. GSC Game World
i

Studio GSC Game World udostępniło kolejną aktualizację do S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Została ona oznaczona numerem 1.1.3 i jest ostatnim patchem w tym roku. Łatka koncentruje się na rozwiązaniu problemów technicznych.

  1. Naprawiono błąd, w wyniku którego jedna z kluczowych postaci mogła zniknąć z Pałacu Kultury „Energetyk” podczas misji Droga do Fundamentu.
  2. Dodano tymczasowe rozwiązanie pozwalające uniknąć awarii podczas kompilacji shaderów poprzez pominięcie funkcji shader warming.
  3. Naprawiono kilka błędów powodujących zawieszanie się gry, czemu towarzyszył komunikat „ACCESS VIOLATION ERROR”.
  4. Naprawiono błąd, który powodował, że opcja odwrócenia osi sterowania nie mogła zostać zapisana po ponownym uruchomieniu gry.
  5. Naprawiono błąd, na skutek którego sterowanie czasem przestawało reagować po oddaniu strzału, przeładowaniu i zbadaniu artefaktu.

Abonament Game Pass kupisz tutaj

Ponadto twórcy dodali system tworzący kopie zapasowe zapisanych stanów gry. Pliki save’ów znajdziecie w folderze:

C:\Users\%NAZWA UŻYTKOWNIKA%\AppData\Local\Stalker2\Saved\Backup

Jednocześnie GSC Game World poinformowało, że w tym roku nie ma już co liczyć na kolejne patche. Twórcy pracują jednak nad kolejną aktualizacją, która powinna ukazać się na początku 2025 r.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ukazało się na PC oraz konsolach Xbox Series X i Xbox Series S. Od premiery produkcja dostępna jest także w abonamencie Game Pass.

  1. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl na Steamie
  2. STALKER 2: Heart of Chornobyl – recenzja. Po 70 godzinach to wciąż gra, którą kocha się pomimo wad
  3. STALKER 2 – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej