autor: Maciej Myrcha
Sprzedaż World of Warcraft wstrzymana (czasowo?)
World of Warcraft to chyba najpopularniejsza obecnie gra reprezentująca gatunek MMORPG. Niestety, paradoksalnie ta popularność przerosła jej twórców - Blizzard cały czas boryka się z problemami technicznymi związanymi z wydajnością. Wygląda jednak na to, iż Blizzard znalazł rozwiązanie - aczkolwiek nie takie, jakiego się spodziewaliśmy.
World of Warcraft to chyba najpopularniejsza obecnie gra reprezentująca gatunek MMORPG. Niestety, paradoksalnie ta popularność przerosła jej twórców - Blizzard cały czas boryka się z problemami technicznymi związanymi z wydajnością - przykładowo w ubiegły weekend pad zaliczyło ponad 20 różnych serwerów gry. Wygląda jednak na to, iż Blizzard znalazł rozwiązanie - aczkolwiek nie takie, jakiego się spodziewaliśmy.
Rozwiązanie to może być szokiem dla wszystkich fanów Azeroth. Otóż wydawca zdecydował się na wstrzymanie rozsyłania kopii World of Warcraft do sklepów w Ameryce Północnej! Również online'owy sklep Blizzarda nie oferuje w chwili obecnej egzemplarzy World of Warcraft.
Przedstawciel firmy, Gil Shif, zdementował pogłoski o prośbie wycofania gry z półek sklepowych, mówiąc, iż Blizzard nie będzie dostarczać dodatkowych kopii World of Warcraft, dopóki serwery gry nie będą stabilne i będą mogły pomieścić odpowiednią liczbę graczy. Niestety, nie wiadomo jak długo potrwa przerwa w dostawie gry do sklepów.
Nie ma to jak profesjonalne podejście do sprawy, nieprawdaż? Oj, Blizzard zanotował u mnie (i chyba nie tylko) dużego minusa.