Sprzedaż Warhammer Online wciąż niezwykle wysoka
W sukces Warhammer Online: Age of Reckoning niby wierzyli wszyscy, a jednak gdzieś tam tliło się ziarenko niepokoju, że pozycja World of Warcraft zachwiana nie zostanie. Jak się jednak okazało, już w tydzień po światowej premierze gry przewidywania optymistów okazały się być tymi, które z prawdą wspólnego miały najwięcej. Dzisiaj wiemy już, że nie był to tylko jednorazowy wyskok, ponieważ sprzedaż WAR postępuje i ani myśli zwalniać.
W sukces Warhammer Online: Age of Reckoning niby wierzyli wszyscy, a jednak gdzieś tam tliło się ziarenko niepokoju, że pozycja World of Warcraft zachwiana nie zostanie. Jak się jednak okazało, już w tydzień po światowej premierze gry przewidywania optymistów okazały się być tymi, które z prawdą wspólnego miały najwięcej. Dzisiaj wiemy już, że nie był to tylko jednorazowy wyskok, ponieważ sprzedaż WAR postępuje i ani myśli zwalniać.
W Warhammera Online: Age of Reckoning gra już 750 tysięcy graczy z całego świata (a dokładniej rzecz ujmując z Ameryki Północnej, Europy oraz Australii). I nie dziwota – produkcja zajmuje obecnie najwyższe miejsca w notowaniach sprzedaży gier pecetowych niemal w każdym kraju, w którym jest oficjalnie dystrybuowana. Już pod koniec września wydawca, koncern Electronic Arts stwierdził, że WAR jest najszybciej sprzedającą się MMOG w historii tego gatunku (WoW podobny rezultat osiągnął w miesiąc, choć należy brać pod uwagę poziom rozwoju społeczności lubującej się w tego typu rozrywce). Aktualnie może powiedzieć więcej. Jak czytamy w oficjalnym oświadczeniu prasowym: „Warhammer Online jest na dobrej drodze ku temu, by stać się jedną z najlepiej sprzedających się pozycji PC w całym 2008 roku ”. A trzeba zauważyć, że jego premiera odbyła się przecież dopiero 18 września.
Głos w całej sprawie zabrali twórcy gry. Podziękowali tym samym za wsparcie wszystkim graczom, którzy zdecydowali się wejść do wirtualnego uniwersum Warhammera. „Dzięki naszym graczom wojna pomiędzy nacjami postępuje w niesamowitym tempie ”, oznajmił Mark Jacobs, założyciel i prezes producenta gry, firmy Mythic Entertainment. „Pola bitew wypełnione są 750 tysiącami osób, walczącymi dla sił Orderu i Destruction w prawdziwie epickich oraz niezrównanych pojedynkach Realm vs Realm! ”.
Walka pomiędzy Warhammer Online a World of Warcraft nabierze rumieńców, gdy do światowej sprzedaży wprowadzony zostanie drugi dodatek do WoW, noszący tytuł World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Stanie się to już za miesiąc, dokładnie 13 listopada. Pojedynek zapowiada się epicko, a my z pewnością będziemy go obserwować.