autor: Radosław Grabowski
SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo, a sprawa zestawu słuchawkowego z mikrofonem
Zwolennicy konsolowych taktycznych gier akcji pamiętają zapewne doskonale, iż należąca do tego gatunku pozycja pt. SOCOM: U.S. Navy SEALs była zarazem pierwszym tytułem dla PS2, wykorzystującym specjalny zestaw słuchawkowy z mikrofonem. Również dwie kontynuacje owego produktu używały tej technologii i wygląda na to, że podobnie stanie się w przypadku SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo dla PSP.
Zwolennicy konsolowych taktycznych gier akcji pamiętają zapewne doskonale, iż należąca do tego gatunku pozycja pt. SOCOM: U.S. Navy SEALs była zarazem pierwszym tytułem dla PS2, wykorzystującym specjalny zestaw słuchawkowy z mikrofonem. Również dwie kontynuacje owego produktu używały tej technologii i wygląda na to, że podobnie stanie się w przypadku SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo dla PSP.
Testując przedpremierową wersję wspomnianej mobilnej gry redaktor internetowego serwisu Gizmodo zwrócił uwagę na pojawiającą się na panoramicznym ekranie konsoli ikonę, przedstawiającą tzw. headset (vide poniższy screenshot). Jest zatem cokolwiek prawdopodobne, iż komercyjny debiut (8 listopada 2005 w Stanach Zjednoczonych) kieszonkowej odsłony cyklu SOCOM zbiegnie się z wprowadzeniem na rynek zestawu słuchawkowego z mikrofonem dla platformy PlayStation Portable, umożliwiającego np. wydawanie wirtualnym kompanom komend głosowych.