SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation - nowe zrzuty i informacje
Całe wieki przyszło nam czekać na ujawnienie kolejnych faktów na temat najnowszej odsłony cyklu SOCOM. Zmowę milczenia przerwała oczywiście grupa Sony Computer Entertainment. Dokonała tego poprzez publikację dwóch nieznanych dotąd zrzutów ekranowych oraz podzielenie się kilkoma istotnymi szczegółami odnośnie rozgrywki.
Całe wieki przyszło nam czekać na ujawnienie kolejnych faktów na temat najnowszej odsłony cyklu SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation. Zmowę milczenia przerwała oczywiście grupa Sony Computer Entertainment. Dokonała tego poprzez publikację dwóch nieznanych dotąd zrzutów ekranowych oraz podzielenie się kilkoma istotnymi szczegółami odnośnie rozgrywki.
Najważniejsza wiadomość dotyczy zmiany umiejscowienia kamery. SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation pozostanie co prawda strzelanina TPP, jednakże głównym widokiem będzie teraz znany choćby z Gears of War lub Resident Evil 4 tryb, ukazujący akcję znad ramienia kontrolowanego bohatera. Tradycjonalistów pragniemy jednak uspokoić – standardowy widok nie zostanie usunięty, a jego uruchomienie będzie wymagać zaledwie kilku kliknięć.
Jak doskonale wiemy, SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation w wersji dla PlayStation 3 będzie pozycją dostępną wyłącznie z poziomu serwisu PlayStation Network. Związane będzie to m.in. z faktem, iż zaoferuje on jedynie tryb rozgrywki sieciowej, bez jakiejkolwiek opcji zabawy z oponentami sterowanymi przez konsolę. W pojedynku weźmie udział maksymalnie 32 graczy.
Produkcją SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation zajmuje się studio Slant Six Games. Może jednak liczyć na wsparcie ze strony firmy Zipper Interactive, producenta wszystkich poprzednich odsłon cyklu. Premiera gry zapowiadana jest na tegoroczną jesień.