Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 marca 2008, 13:08

autor: Piotr Doroń

SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation - nowe zrzuty i informacje

Całe wieki przyszło nam czekać na ujawnienie kolejnych faktów na temat najnowszej odsłony cyklu SOCOM. Zmowę milczenia przerwała oczywiście grupa Sony Computer Entertainment. Dokonała tego poprzez publikację dwóch nieznanych dotąd zrzutów ekranowych oraz podzielenie się kilkoma istotnymi szczegółami odnośnie rozgrywki.

Całe wieki przyszło nam czekać na ujawnienie kolejnych faktów na temat najnowszej odsłony cyklu SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation. Zmowę milczenia przerwała oczywiście grupa Sony Computer Entertainment. Dokonała tego poprzez publikację dwóch nieznanych dotąd zrzutów ekranowych oraz podzielenie się kilkoma istotnymi szczegółami odnośnie rozgrywki.

Najważniejsza wiadomość dotyczy zmiany umiejscowienia kamery. SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation pozostanie co prawda strzelanina TPP, jednakże głównym widokiem będzie teraz znany choćby z Gears of War lub Resident Evil 4 tryb, ukazujący akcję znad ramienia kontrolowanego bohatera. Tradycjonalistów pragniemy jednak uspokoić – standardowy widok nie zostanie usunięty, a jego uruchomienie będzie wymagać zaledwie kilku kliknięć.

Jak doskonale wiemy, SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation w wersji dla PlayStation 3 będzie pozycją dostępną wyłącznie z poziomu serwisu PlayStation Network. Związane będzie to m.in. z faktem, iż zaoferuje on jedynie tryb rozgrywki sieciowej, bez jakiejkolwiek opcji zabawy z oponentami sterowanymi przez konsolę. W pojedynku weźmie udział maksymalnie 32 graczy.

Produkcją SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation zajmuje się studio Slant Six Games. Może jednak liczyć na wsparcie ze strony firmy Zipper Interactive, producenta wszystkich poprzednich odsłon cyklu. Premiera gry zapowiadana jest na tegoroczną jesień.

SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation - nowe zrzuty i informacje - ilustracja #1
SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation - nowe zrzuty i informacje - ilustracja #2

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej