autor: Łukasz Szliselman
Sniper: Ghost Warrior 3 – nowy zwiastun i zapowiedź
Sniper: Ghost Warrior 3 zaoferuje rozległe, otwarte mapy, trzy ścieżki rozwoju postaci oraz licencjonowaną broń i gadżety. O tych i innych ciekawostkach przeczytacie w naszej zapowiedzi polskiej produkcji od CI Games. Zapraszamy też do obejrzenia nowego zwiastuna gry.
Na Sniper: Ghost Warrior 3 czekamy z rosnącym zainteresowaniem, choć do premiery pozostało jeszcze sporo czasu – niedawno dowiedzieliśmy się, że CI Games postanowiło przełożyć wydanie produkcji na 27 stycznia 2017 roku. Przedstawiciel ekipy Gry-OnLine.pl miał niedawno okazję przetestować polskiego Snipera w obecnej formie, w związku z czym mamy dla Was świeżutką zapowiedź gry. Pełny tekst znajdziecie pod niżej podanym adresem, natomiast w tym newsie zebraliśmy kilka ciekawostek. Koniecznie rzućcie też okiem na nowy zwiastun Sniper: Ghost Warrior 3.
Nadchodzącej kontynuacji cyklu Sniper: Ghost Warrior będzie zdecydowanie bliżej do sandboksów pokroju ostatnich odsłon serii Far Cry, niż korytarzowych strzelanek, jak to było do tej pory. Tytuł zaoferuje kilka rozległych map, po których będzie się można swobodnie poruszać na piechotę, samochodem terenowym lub korzystając z systemu szybkiej podróży. Oprócz misji głównych i pobocznych, na mapie porozsiewanych będzie sporo znajdziek, materiałów do craftingu oraz ciekawych miejsc do odkrycia.
Sporą nowością będzie wprowadzenie trzech ścieżek rozwoju: snajpera, ducha i wojownika, a wykonywanie misji określonym stylem ma odblokowywać związane z nim atuty (np. dłuższe wstrzymanie oddechu dla snajpera czy szybsze skradanie się w przypadku ducha). Każde zadanie będzie się dało wykonać na różne sposoby. Misje urozmaicać mają nagłe komplikacje i cele opcjonalne, które wymuszą na nas szybką zmianę taktyki.
Twórcy rzetelnie podchodzą do kwestii militarnych. Broń i akcesoria dostępne w grze są licencjonowane, a wiele rozwiązań powstało we współpracy z doradcami wojskowymi. Ponadto pojawia się kilka opcji zbliżających Sniper: Ghost Warrior 3 do symulatora (wpływ wagi ekwipunku na szybkość ruchu, możliwość oparcia karabinu o elementy środowiska, itp.). Czy zmiany te wystarczą, aby uczynić z polskiej produkcji hit na skalę światową? Tego dowiemy się najprawdopodobniej w styczniu.
Dostępne obszary mają być na tyle duże, że nieraz konieczne będzie przemieszczanie się po nich samochodem terenowym.