Sniper Elite 4 ze wsparciem DirectX 12 na premierę
Deweloperzy ze studia Rebellion zapowiedzieli, że ich najnowszy tytuł, Sniper Elite 4, będzie wspierać biblioteki DirectX 12 na PC od momentu premiery - czyli od 14 lutego.
Sniper Elite 4 – gra snajperska, która swą premierę będzie mieć już za 10 dni – dołączy do grona tytułów oferujących wsparcie dla bibliotek DirectX 12. W przypadku niektórych konfiguracji sprzętowych oznacza to krótsze czasy ładowania, mniejsze zużycie procesora czy płynniejszą rozgrywkę. „Moc DirectX 12 na PC oznacza, że możemy zrobić jeszcze więcej dla naszych fanów, którzy chcą jak najlepszego snajperskiego doświadczenia” - stwierdził Chris Kingsley, współzałożyciel studia Rebellion.
Prócz PC, czwarta część popularnej serii trafi także na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One. Najnowsza odsłona rzuci nas na opanowany przez niemieckie wojska Półwysep Apeniński, gdzie przekradając się przez linie wroga, niszcząc posterunki i likwidując kolejnych dowódców przygotujemy podatny grunt pod desant sił aliantów. Największą nowością w Sniper Elite 4 są bardzo duże, otwarte mapy z dodatkowymi celami do wykonania; sama rozgrywka nie uległa natomiast rewolucyjnym zmianom. Z drugiej strony, chyba niewielu miłośników serii tak naprawdę ich oczekiwało. Oby tylko ta powolna ewolucja nie przerodziła się w całkowitą stagnację – tym bardziej, że Rebellion już wkrótce może przestać rządzić i dzielić na rynku gier snajperskich za sprawą zapowiedzianego na kwiecień Sniper: Ghost Warrior 3, które także prezentuje się całkiem solidnie.