autor: Kamil Zwijacz
Sleeping Dogs: Definitive Edition z lepszymi teksturami i 1080p
Na oficjalnym forum gry Sleeping Dogs: Definitive Edition community manager zdradził informacje dotyczące zmian w oprawie graficznej względem pierwotnej wersji popularnego sandboksa. Nowe wydanie poszczyci się lepszymi teksturami, natywną rozdzielczością 1080p i wolumetryczną mgłą.
Na początku sierpnia firma Square Enix oficjalnie zapowiedziała grę Sleeping Dogs: Definitive Edition na konsole PlayStation 4, Xbox One i komputery osobiste. Oczywiście główną atrakcją ma być ulepszona oprawa graficzna, o której co nieco postanowił opowiedzieć community manager produkcji. Na oficjalnym forum tytułu zdradził on kilka szczegółów na temat nowej wersji, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, że:
„Zwiększyliśmy ogólną rozdzielczość gry, która obecnie działa w natywnym 1080p. Tekstury również doczekały się lepszej rozdzielczości, a odległość dorysowywania się obiektów została zwiększona, dzięki czemu całość jest ostrzejsza. Należy do tego dodać jeszcze wolumetryczną mgłę reprezntującą wilgotność Hongkongu…”
Zdradzono także, że twórcy nie przewidują wsparcia dla modów, ale za to wprowadzono niewielkie zmiany w walce, fizyce, kamerze oraz pojazdach. Oprócz tego poinformowano, że prace nad Sleeping Dogs: Definitive Edition nie wpłynęły w żaden sposób na Triad Wars - nowy projekt studia United Front Games. Niestety nie podzielono się żadnymi szczegółami na temat tej gry.
Sumując to wszystko można stwierdzić, że Definitive Edition będzie bardziej atrakcyjną propozycją dla użytkowników konsol. Gracze wykorzystujący do zabawy komputery PC otrzymają nieznacznie ulepszoną produkcję, którą od dłuższego czasu mogą nabyć za stosunkowo niewielkie pieniądze. Należy jednak pamiętać, że nowa wersja wyposażona będzie we wszystkie wydane wcześniej dodatki.
Sleeping Dogs to gra akcji, utrzymana w klimatach azjatyckich filmów walki. Historia opowiada o przygodzie detektywa Wei Shena, który pragnie zniszczyć organizację przestępczą Sun On Yee, jednak by tego dokonać musi przeniknąć w jej struktury. Tytuł pierwotnie ukazał się w 2012 roku na konsolach PlayStation 3, Xbox 360 i komputerach PC.