Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 października 2022, 11:31

autor: Adrian Werner

Skyrim na Switchu działa okropnie, a kosztuje aż 351 zł

Wydana niedawno na Switcha gra The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition okazała się fatalnym portem. W niektórych miejscach silnik potrafi zejść do 17 fps.

Źródło fot. Bethesda
i

Niedawno na Nintendo Switch zawitała gra The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition, czyli konwersja odświeżonej wersji przebojowego RPG-a studia Bethesda. Okazuje się, że wydanie na tę konsolę jest wyjątkowo niedopracowane.

  1. Gracze donoszą, że w wielu miejscach gra działa w znacznie mniej niż 30 klatkach na sekundę.
  2. Wiele osób ma również problemy z zawieszaniem się gry oraz dużymi spowolnieniami w miastach, zwłaszcza w Riften.
  3. Część fanów podejrzewa, że winne są mody oferowane przez Anniversary Edition. Sugerują, że Bethesda nie przetestowała ich odpowiednio przed premierą i dlatego konsola firmy Nintendo nie daje sobie z nimi rady.
  4. Sytuację pogorsza fakt, że Bethesda za pełne wydanie gry na Switcha życzy sobie 69,99 dolarów (czyli około 351 zł) lub 19,99 dolarów (ok. 100 zł) za upgrade dla osób, które wcześnie miały standardową wersję Skyrima na tę konsolę.

Problemy z wydajnością na Switchu dobrze obrazuje powyższy materiał wideo opublikowany na kanale Xiphos Gaming. W Riften gra potrafi zejść nawet do 17 klatek na sekundę.

Taki stan The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition na Switchu jest nie do zaakceptowania, zwłaszcza biorąc pod uwagę wysoką cenę tego wydania. Studio Bethesda słynie z niedopracowanych produkcji, ale w tym przypadku mowa o odświeżonej wersji jedenastoletniej produkcji. Nawet po tym zespole powinno się więc oczekiwać lepszego stanu technicznego.

Na pocieszenie można wspomnieć, że Bethesda przyznała, że otrzymuje doniesienia o graczy o tych niedoróbkach i sprawdza obecnie, jak je naprawić. Pozostaje mieć nadzieję, że twórcy szybko wypuszczą patche usuwające te problemy.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej